تصویر
ویژه برنامه ورزشی برای پرسنل مدیریت شهری کرج برگزار می شود
21 آبان 1402 - 16:28
2
معاون شهردار و سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از برگزاری مسابقات ورزشی ویژه کارکنان شهرداری کرج در هفته بسیج خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون شهردار و سرپرست سازمان ، و شهرداری از برگزاری مسابقات ورزشی ویژه کارکنان در هفته بسیج خبر داد.

امیر اشتری ضمن اشاره به اهمیت نکوداشت هفته بسیج و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در این خصوص، اظهار کرد: به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج و همکاری بسیج حوزه ۸ حضرت سیدالشهدا(ع) شهرداری کرج، مسابقات ورزشی ویژه پرسنل مجموعه برگزار خواهد شد.
وی افزود: رشته‌های ورزشی این مسابقات در بخش آقایان شامل فوتسال، والیبال، طناب کشی، آمادگی جسمانی، دارت، شنا، تنیس روی میز، فوتبال دستی، شطرنج و دومیدانی و در بخش بانوان شامل دارت، تنیس روی میز، داژبال، آمادگی جسمانی، طناب کشی و شنا است.
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج ضمن دعوت از کلیه پرسنل محترم مناطق و سازمان‌های تابعه مجموعه مدیریت شهری جهت شرکت در این مسابقات، اضافه کرد: برنامه‌ریزی لازم جهت نکوداشت هرچه بهتر هفته بسیج این نهاد فرهنگی و تأثیرگذار در جامعه صورت گرفته و به زودی از منابع رسمی خبر، به اطلاع عموم مردم شریف کرج خواهد رسید.
اشتری گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقات می‌توانند از تاریخ ۲۰ الی ۳۰ آبان ماه، به رابط ورزشی منطقه و یا سازمان خود مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۲۷۱۹۲۷۰ تماس حاصل کنند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.