تصویر
٧٧ رصد داوطلبان مجلس شورای اسلامی تایید صلاحیت شدند
20 آبان 1402 - 16:28
1
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و رئیس ستاد انتخابات استان البرز از تایید صلاحیت ٧٧ درصد از داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون سیاسی، امنیتی و استانداری و رئیس ستاد انتخابات استان البرز از تایید صلاحیت ٧٧ درصد از داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

مرتضی ولی پوری با اشاره به اعلام نتایج تایید ،عدم تایید و عدم احراز صلاحیت داوطلبان مجلس شورای اسلامی، گفت: از مجموع ۶۴٨ داوطلب، صلاحیت ٧٧ درصد تایید و ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: ٧ درصد داوطلبان عدم تایید صلاحیت شده و ١۶ درصد نیز بدلیل عدم وجود سابقه ۵ ساله فعالیت اجرایی و.
.
.
به استناد بند ٩ ماده ٣١ قانون انتخابات ، عدم احراز صلاحیت شده اند.

رئیس ستاد انتخابات استان البرز همچنین تاکید کرد: داوطلبانی که به نظر هیات های اجرایی مراکز حوزه انتخابیه اعتراض دارند می توانند در اجرای تبصره ماده ۶١ قانون انتخابات شکایت خود را از طریق پنجره واحد وزارت کشور به آدرس keshvar.
moi.
ir ثبت کنند.
گفتنی است که شکایت داوطلبان به صورت غیرحضوری بوده و رسیدگی به صلاحیت داوطلبان مجلس شورای اسلامی توسط هیات نظارت استان با کسب نظر هیات مرکزی از تاریخ ٢۵ آبان الی ١۴ دى به مدت ۵٠ روز انجام می شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.