تصویر
پاتوق های تجمع معتادان متجاهر در محله های کم برخوردار باید پاکسازی و جمع آوری شود
25 مرداد 1402 - 9:40
1
معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی فرمانداری کرج خواستار افزایش گشت های اجتماعی و پاکسازی نقاط حاشیه نشین از حضور و تجمع معتادان متجاهر شد.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری خواستار افزایش گشت های اجتماعی و پاکسازی نقاط حاشیه نشین از حضور و تجمع معتادان متجاهر شد.

مهدی آقابراری در جلسه قرارگاه اجتماعی شهرستان کرج که با محوریت بررسی مشکلات محله حیدرآباد و عباس آباد برگزار شد، گفت: مسایل اجتماعی، و خدماتی ساکنان مناطق کم برخوردار کرج در این جلسات بررسی و جهت پیگیری و اتخاذ تدابیر لازم به قرارگاه اجتماعی استان ابلاغ و ارایه می شود.
وی همچنین ضمن دریافت مسایل و مشکلات محلات از زبان مدیران هر محله افزود: پاکسازی مخروبه ها و ساختمان های فرسوده و بلاسکونت از حیث ایجاد پاتوق های معتادان متجاهر باید با استمرار گشت ها صورت بگیرد.
وی بیان کرد: بنای فرهنگی بلااستفاده متعلق به میراث فرهنگی در محله حیدرآباد می تواند با کاربری جدید فرهنگی مورد استفاده قرار بگیرد.
آقابراری با اشاره به اقدامات تسهیل گری و سند توسعه محله در حیدرآباد افزود: ساماندهی املاک و بافت های فرسوده، فاقد سند و خارج از چارچوب با اجرای طرح های نوسازی توسط شهرداری می تواند سازه های شهری خارج از اصول ساخت و ساز را در این مناطق حاشیه نشین سامان ببخشد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج همچنین با تاکید بر ضرورت توسعه زیر ساخت های فرهنگی در محله حیدرآباد در خصوص تجهیز قراٸت خانه پارک ابن سینا و سرای محله حیدر آباد نیز گفت: از ظرفیت خیرین برای تجهیز این مرکز فرهنگی استفاده شود.
وی بیان کرد: در جلسه ای مشترک بین فرمانداری، پیمانکاران طرح در شهرداری و امور کتابخانه ها طرح توسعه فعالیت های فرهنگی در این نقاط بررسی و اتخاذ راهکار می شود.
آقابراری همچنین با اشاره به دغدغه فقدان پارکینگ در حیدرآباد نیز گفت: شهرداری این منطقه اعلام آمادگی نموده است که برای متقاضیان احداث پارکینگ در حیدرآباد زمین مناسب اختصاص دهد.
وی افزود: مصوب احداث پل در حیدرآباد درخواست قرارگاه اجتماعی است و شهرداری در این رابطه بررسی های لازم را انجام دهند.
معاون فرماندار همچنین پیش بینی سکوی دپوی نخاله را از مصوبات این جلسه برشمرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.