پ
پ


مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج گفت: سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ با تکیه بر اهمیت اصول شهروند مداری و پاسخگویی راه‌اندازی و فعال شده که به نحو مطلوبی باعث افزایش مشارکت‌های مردمی نیز شده است.

با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ با هدف دریافت دیدگاه‌ها و نقطه نظرات شهروندان در خصوص مدیریت شهری و ایجاد ارتباط بیشتر شهروندان با مدیران ارشد شهرداری راه‌اندازی شده است، برای رفع سریع‌تر معضلات و مشکلات موجود، پیام‌های دریافتی از مرکز طبق اولویت‌بندی صورت گرفته در حوزه‌های مختلف عمرانی، ، فنی شهرسازی، کنترل و نظارت، زیباسازی، نظافت و حفظ بهداشت محیط شهری و ارتقای سلامت و پاکیزگی سطح شهر و رفاه حال شهروندان به واحد مربوطه ارجاع تا درکمترین زمان ممکن، پاسخگویی صورت گیرد.
عطایی افزود: خرداد ماه سال جاری بیش از یک هزار پیام از طریق تماس شهروندان درسامانه ۱۳۷ ثبت، پیگیری و پاسخ داده شد که ۱۹ پیام مربوط به حوزه معاونت فنی وشهرسازی، ۲۱۴ پیام درخصوص فضای سبز۱۸ پیام حوزه حمل ونقل وترافیک ۱۳۵ پیام مربوط به معاونت فنی وعمرانی و ۳۸۰ پیام درحوزه خدمات شهری ۲۲۳و پیام نیز درباره کنترل نظارت همچنین ۱۱ پیام زیباسازی است.
وی در ادامه تصریح کرد: ۷۵۵ مورد از تماس‌های شهروندان در زمان مناسب پیگیری و انجام شده و تعدادی ازتماس‌ها نیز مربوط به حوزه استحفاظی مناطق شهرداری همجوار است و ۲۰۱ مورد زمان بربوده و نیازمند پیگیری‌های متعدد و تخصیص اعتبار برای اجرا که در برنامه‌های منطقه گنجانده شده است.

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر