پ
پ

عبدالرضا معظمی گودرزی اظهار کرد: در یک ماه گذشته ۹۷۶ پیام از سوی شهروندان در سامانه ۱۳۷ شهرداری به ثبت رسیده و ۶۴۵ پیام که حدود ۷۰ درصد پیام‌ها را شامل می‌شود، پیگیری شده است.

وی عنوان کرد: سامانه ۱۳۷ مهمترین ابزار ارتباطی مردم با شهرداری است و با توجه به این مهم همکارانم در این سامانه سعی دارند تا پاسگوی درخواست های شهروندان باشند.
مدیر بازرسی، پاسخگویی به شکایات و ارزیابی عملکرد با اشاره به تاکید شهردار این شهر مبنی بر اولویت بندی رسیدگی به پیام‌های سامانه ۱۳۷، افزود: با توجه به اینکه سامانه ۱۳۷ حاوی پیام‌های شهروندان و مطالبات آنهاست، حوزه‌های مختلف شهرداری موظفند رسیدگی به پیام‌های سامانه ۱۳۷ را در اولویت قرار‌دهند.
وی عنوان کرد: در طول یکماه گذشته ۴۰۳ پیام مربوط به منطقه ۱ این شهرداری بوده که ۶۲ درصد به انجام رسیده و ۲۸۶ پیام مربوط به منطقه ۲ بوده که ۵۹ درصد آن انجام شده‌است.
معظمی گودرزی خاطرنشان کرد: بیشترین پیام‌های ثبت شده در سامانه ۱۳۷ در حوزه بوده و بهترین عملکرد در حوزه رسیدگی به پیام‌های ۱۳۷ ، مربوط به حوزه مدیریت پسماند و ۸۸ درصد بوده است.

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر