پ
پ

مدیران مناطق سه و چهار شهرداری کرج با برپایی میز خدمت در مصلی شهر پاسخگوی مشکلات شهروندان شدند.

در راستای تداوم ارتباط چهره به چهره با شهروندان و تسریع در روند حل مشکلات آنها میز خدمت و پاسخگویی در مصلی کرج با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران مناطق سه و چهار کرج و دیگر مسئولین برگزار شد.
محمد یساولی مدیر منطقه چهار کرج با بیان این مطلب که دیدار چهره به چهره می‌تواند در رفع نیازهای شهروندان و حل مشکلات آنها موثر باشد، تاکید کرد: امیدواریم با این اقدام بتوانیم هر چه بیشتر رضایت شهروندان را جلب کنیم و با شناسایی مشکلات کوچک و بزرگ آنها، در راستای مرتفع کردن مشکلات گام‌های موثری برداریم و به طور ویژه و جهادی به حل مشکلات بپردازیم.
یساولی تاکید کرد: بهبود خدمات ارائه شده به شهروندان در زمینه‌های مختلف مربوط به وظایف شهرداری، تسهیل ارتباط شهروندان با مجموعه مدیریت شهری، افزایش اعتماد و اطمینان و در نهایت جلب و جذب مشارکت‌های مردمی در انجام پروژه‌های شهری را از اهداف اصلی برگزاری میز خدمت عنوان کرد.
وی در ادامه فزود: در این ارتباط دو سویه چهره به چهره، اقناع و جلب رضایت ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی، شناخت و رفع فوری برخی از مشکلات مراجعین و پاسخگویی صریح و شفاف مدنظر قرار گرفته است.

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر