تصویر
پاسخگویی مدیران کل آموزش فنی و حرفه ای، کار، بیمه و درمان تامین اجتماعی و بیمه سلامت در مرکز سامد استانداری البرز 
26 آذر 1401 - 17:03
2
مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری البرز از پاسخگویی مدیران کل آموزش فنی و حرفه ای، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بیمه و درمان تامین اجتماعی و بیمه سلامت در مرکز سامد استانداری البرز خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری البرز از پاسخگویی مدیران کل آموزش فنی و حرفه ای، تعاون، کار و رفاه ، بیمه و درمان تامین اجتماعی و بیمه سلامت در مرکز سامد استانداری البرز خبر داد.

محمدرضا غلامی با بیان این مطلب اظهار داشت: بر اساس جدول زمانبندی حضور مدیران استانی در سایت سامانه ارتباط مردم و دولت، فردا یکشنبه ۲۷ آذر مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای ساعت: ۱۰:۳۰ – ۹:۰۰ و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ساعت: ۱۲:۰۰ – ۱۰:۳۰ با حضور در مرکز سامد پاسخگوی تماس های تلفنی شهروندان خواهند بود.

وی افزود: همچنین بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته شهروندان البرزی می توانند برای بیان موضوعات خود با مدیران کل درمان تامین اجتماعی در روز چهارشنبه ۳۰ آذر ماه از ساعت: ۱۰:۳۰ – ۹:۰۰ و مدیرکل بیمه ای تامین اجتماعی ساعت: ۱۲:۰۰ – ۱۰:۳۰ و همچنین مدیرکل بیمه سلامت استان از ساعت ۱۴:۰۰-۱۲:۳۰ با شماره تماس ۱۱۱ تماس بگیرند.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری البرز تاکید کرد: حضور مدیران کل در سامانه برخط پاسخگویی مدیران استان (سامد) با هدف ارتباط بیشتر و اثربخش با اقشار مختلف مردم، رسیدگی مناسب به درخواست ها و مشکلات آنان و همچنین ارتقای رضایتمندی عمومی به موازات برگزاری دیدارهای مردمی چهره به چهره مسئولان با شهروندان در روزهای سه شنبه هر هفته و برگزاری میز ارتباطات مردمی در پایگاهای اقامه نماز جمعه در سطح شهرستان های استان انجام می شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.