تصویر
پاسخگویی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز به مشکلات ایثارگران البرزی
29 آبان 1401 - 16:41
1
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز صبح 29 آبان ماه با حضور در سامانه سامد(سامانه الکترونیک مردم و دولت) استانداری البرز از طریق تلفن 111 پاسخگوی مشکلات ایثارگران بود.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز صبح ۲۹ آبان ماه با حضور در سامانه سامد(سامانه الکترونیک مردم و دولت) استانداری البرز از طریق تلفن ۱۱۱ پاسخگوی مشکلات ایثارگران بود.

سلیمان رستمیان در این تماس‌های تلفنی ضمن گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران و تبریک هفته بسیج، گفت: خدمت به ایثارگران یک موهبت الهی است که باید قدردان آن باشیم، بنیاد در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی باید پاسخگوی مطالبات ایثارگران باشند و مشکلات این عزیزان را رفع کنند.
وی شهدا و ایثارگران را مایه عظمت و اقتدار نظام دانست و تصریح کرد: تکریم و جلب رضایتمندی ایثارگران یک وظیفه است و باید به این مهم توجه شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: کارکنان بنیاد امروز در لباس سربازی نظام و خادمی ایثارگران هرگونه اقدامی برای رفاه حال ایثارگران انجام خواهند داد تا رضایتمندی ایثارگران را به‌دست آورند.
گفتنی است این تماس‌های تلفنی در راستای تسهیل در امر پاسخگویی به مشکلات ایثارگران و تکریم این عزیزان از طریق تلفن ۱۱۱ در محل دفتر سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) استان انجام و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، پاسخگوی مشکلات و مسائل قشر ایثارگر جامعه بود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.