پ
پ

معصومه داودی، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع ، به همراه مسئولین این اداره کل، با حضور در استانداری البرز، و مرکز سامد، پاسخگوی سوالات و خواسته های مردم استان بود.

در این ارتباط تلفنی که به صورت برخط از طریق شماره ۱۱۱ برقرار می گردد، سوالات و پرسش هایی اعم از بیان نقطه نظرات، طرح شکایات و خواسته های مردمی مطرح شد و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی که به نیابت از سعید جابری انصاری، مدیرکل، در مرکز سامد حضور داشت، ضمن پاسخگویی به این موارد رهمنودها و دستورات لازم برای رفع مسائل و مشکلات بیان شده توسط مردم را ارائه نمود.
معصومه داودی با تاکید بر اینکه ارتباط مستقیم با مردم فرصتی ارزشمند برای شناسایی بهتر مشکلات و دغدغه های مردم در سطح جامعه است گفت: پاسخگویی صادقانه و شفاف مسئولین می تواند موجب تقویت اعتماد و افزایش رضایت مردم شود.

وی مردم شریف استان البرز را شایسته دریافت بهترین خدمت رسانی دانست و تصریح کرد: امیدواریم در مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز بتوانیم خدمات مطلوب تری را ارائه بدهیم .

در این برنامه ارتباط مردمی، علیرضا عسگری، مدیر روابط عمومی و مریم نوذری مسئول ارزیابی عملکرد ا،داودی را همراهی کردند.

سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد)، سیستم ارتباطی موثر و پل ارتباطی میان مردم و مسئولان بوده که از طریق این سامانه هم استانی های عزیز می توانند براحتی و بدون مراجعه حضوری مسائل و مشکلات خود را با مسئولین استان مطرح و پیگیری کنند.

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر