پاسخ رزمندگان به صهیونیست‌ها روح تازه ای به مستضعفان جهان دمید
  • مهر ۱۳, ۱۴۰۳ ساعت: 11:04
  • شناسه : 1567583
    0

    کرج- امام جمعه کرج گفت: پاسخ رزمندگان اسلام به جنایات صهیونیست‌ها روح تازه ای را به مستضعفان جهان دمید به طوری که محور مقاومت، کودکان و بزرگسالان فلسطین دلگرم شدند. به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرج افزود: صهیونیست‌ها باید بدانند اگر گوش به […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    - امام جمعه کرج گفت: پاسخ رزمندگان اسلام به جنایات صهیونیست‌ها روح تازه ای را به مستضعفان جهان دمید به طوری که محور مقاومت، کودکان و بزرگسالان فلسطین دلگرم شدند.

    به گزارش خبرگزاری ، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرج افزود: صهیونیست‌ها باید بدانند اگر گوش به حرف شیطان بدهند با اقدام سنگین‌تر و خسارت بیشتر از سوی رزمندگان اسلام مواجه می‌شوند.

    وی گفت: پاسخ رزمندگان اسلام به جنایات صهیونیست‌ها روح تازه ای را به مستضعفان جهان دمید به طوری که محور مقاومت، کودکان و بزرگسالان فلسطین دلگرم شدند.

    آیت الله حسینی همدانی افزود: باید از نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکر کرد؛ مردم جهان این اقدام را تحسین کردند.

    وی با بیان اینکه نخست وزیر جنایتکار رژیم صهیونیستی ایران اسلامی را محور شرارت نامیده است، گفت: این در حالی است محور شرارت او و ارباب‌های پلیدش هستند که دستانشان به خون هزاران انسان بی گناه آلوده است.

    امام جمعه کرج یادآورشد: دشمنان بیش از ۴۰ سال است که تلاش می‌شود که عقب نشینی مردم ایران دیده شود اما به فضل الهی آنچه به زودی خواهند دید اضمحلال خودشان است.

    وی با تسلیت شهادت سید مقاومت گفت: این شخصیت بزرگوار فردی عالم، فرمانده و صادق بود که شهادت ایشان و سایر فرماندهان مقاومت را تسلیت عرض می‌نمائیم؛ امیدواریم اولین اثر این خون پاک محو اسرائیل باشد اگرچه غم از دست دادن این سید گرانقدر به راحتی جبران نمی‌شود.

    آیت الله حسینی همدانی یاد آورشد: شهید سید حسن نصرالله نقش مؤثری در محور مقاومت جهان اسلام داشت و با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب این غم حرکتی است تا مصمم‌تر در مسیر مقاومت نورانی حرکت کنیم.

    امام جمعه کرج گفت: تربیت شدگان مکتب اهل بیت (ع) قاسم سلیمانی ها و حسن نصرالله‌ها هستند که به دنبال شهادت بودند.

    پیام حضور امروز مردم نماز جمعه اقتدار نظام اسلامی است

    آیت الله حسینی همدانی با اشاره به برگزاری نماز جمعه امروز تهران به امامت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) اضافه کرد: امروز رهبر معظم انقلاب بار دیگر به میدان آمد تا به جهان بفهماند پای اعتقادات خود ایستاده است.

    نماینده ولی فقیه در استان البرز یاد آورشد: امروز پیام جمعیت عظیم نمازگزار در سراسر کشور و تهران عزت و اقتدار برای نظام اسلامی و اعلام خفت و خواری برای دشمن است.

    وی اضافه کرد: دشمن می‌خواهد با رعب و وحشت ما را وادار به سکوت کند؛ عده‌ای هم در داخل همراه شده‌اند اما نباید ترسید، وعده خدا است که باید درم قابل دشمنان شجاعانه ایستاد تا برآنان پیروز شد.

    امام جمعه کرج تاکید کرد: افراد هوشمند تحت تأثیر دشمن قرار نمی‌گیرند و گوش به فرمانده می‌دهند بنابراین تعلل جایز نیست چراکه باید ابتدا دشمن را شناخت و بعد اقدام داشت.

    وی اضافه کرد: بنای دشمنان نابودی اسلام است باید کسانی که در این زمینه منفی عمل می‌کنند و در مردم ایجاد ترس و ناامیدی می‌کنند با آنان برخورد شود.

    مقاومت به نقطه خاصی رسیده است

    نماینده ولی فقیه در استان البرز در ادامه گفت: محور مقاومت به نقطه خاصی رسیده چراکه هیمنه رژیم غاصب شکسته است؛ پس از آوارگی مردم فلسطین رژیم غاصب راهبردهایی را طراحی کرد که تا یکسال گذشته دنبال می‌شد.

    امام جمعه کرج افزود: راهبرد اول رژیم غاصب بازدارندگی بود یعنی از نظر نظامی خود را قوی کرد، راهبرد دوم اسرائیل غافل گیر نشدن و غافل گیرکردن بود چون جغرافیایی و عمق ندارد این راهبرد را در پیش گرفت یعنی تجهیزات نظامی و مخابراتی خود را تقویت کرد.

    آیت الله حسینی همدانی، راهبرد اصل انتقال منطقه نبرد، دفاع همه جانبه از شهروندان را از دیگر راهبردهای طراحی شده توسط رژیم غاصب خواند و تاکید کرد: امروز تمام این راهبردها از بین رفته به طوری که رژیم مسلح به سلاح‌های آمریکایی امروز در برابر یک گروه کوچک فلسطینی شکست خورده است.

    امام جمعه کرج اضافه کرد: در راهبرد اصل انتقال منطقه نبرد رژیم غاصب منطقه عملیاتی را تغییر می‌داد اما امروز چنان از درون پوسیده که دیدیم دیروز چقدر تلفات داد.

    وی گفت: دستاوردهای موشک‌های ایران را در آینده خواهید دید چنانچه می‌دانیم پدافند اسرائیل برای ساقط کردن موشک‌های کشورمان ناموفق بود.

    امام جمعه کرج اضافه کرد: پاسخ ایران قدرت نمایی جهانی بود تا به همه دنیا قدرت تهاجمی خود را نشان دهد و اهل فن این را فهمیدند.

    وی بیان کرد: در راهبرد دیگر رژیم اسرائیل شاهد آن است که نتوانسته برقراری امنیت برای مردم خود داشته باشد بنابراین با آمریکا و اروپا می‌خواهد احیا شود ولی شدنی نیست.

    اقدامات اسرائیل شکستن هیمنه او را جبران نمی‌کند

    امام جمعه کرج ادامه داد: هیچکدام از اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی از شهادت سید حسن نصرالله تا کشتار خانواده‌های فلسطینی نمی‌تواند قدرت رژیم صهیونیستی را بالا برد را که هیمنه این رژیم شکسته شده است.

    وی افزود: دشمنان در تفکر عقب نشینی محور مقاومت هستند اما جبهه مقاومت فقط برای پرتاب موشک و آویختن طناب دار برای کردن غاصبان قدس دست را بالا خواهد برد.

    امام جمعه کرج که دراین بخش از سخنان خود که با شعار مرگ برآمریکا نمازگزاران همراه بود، گفت: مردم ایران اسلامی نیز دستان خود را برای شعار مرگ برآمریکا بالا می‌برند.

    نیروی انتظامی فعالیت چشمگیری در برقراری امنیت داشته است

    نماینده ولی فقیه در استان البرز در ادامه با اشاره به افزود: از نیروی انتظامی و سربازان گمنام به دلیل تلاش‌هایی وافری که در برقراری امنیت دارند قدردانی می‌شود.

    وی بیان کرد: گاهی این عزیزان با بی مهری مواجه می‌شوند اما همچنان خدمات رسانی دارند که این اهمیت کارشان را کم نمی‌کند.

    امام جمعه کرج گفت: در همین فعالیت‌های سایبری، صدور گذرنامه برای عتبات عالیات اقدامات چشمگیری را شاهد بودیم که به این فعالیت‌ها باید مبارزه با قاچاقچیان و سایر خدمات نیروی انتظامی را اضافه کرد.

    وی ادامه داد: سربازان گمنام امام زمان (عج) نیز در دفاع از انقلاب اقدامات ارزنده‌ای دارند که از جمله آن می‌توان به سرکوب و مقابله با داعش و فرقه‌های منحرف اشاره کرد.

    نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: درمجموع اقدامات مؤثری در جلوگیری از حیف و میل بیت المال شده است که جای تشکر و خدا قوت دارد.

    قانون عفاف و حجاب اجرایی شود

    امام جمعه کرج دادامه با بیان اینکه قانون عفاف و حجاب پس از مدت‌ها در مجلس تصویب شد، گفت: این قانون با ۷۰ ماده بررسی، تصویب و اصلاح شده و باید زودتر به دولت ابلاغ شود اما تعلل می‌شود.

    وی اضافه کرد: اگر تأخیر در این زمینه باشد آفات دارد بنابراین جبهه محکم‌تر و دغدغه مندتر عمل کند.

    مهر

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    تصویر