تصویر
پاسخ پلیس به رجزخوانی لات های مجازی
01 شهریور 1401 - 13:25
1
معاون فرهنگی و اجتماعی فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به دستگیری 2 تن از اراذل و اوباش شناخته شده در شهر کرج گفت: این افراد در فضای مجازی رجز خوانی و قدرت نمایی می کردند سرهنگ "سید مرتضی موسوی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان در حین رصد فضای مجازی با رجزخوانی و قدرت نمایی 2 نفر از اوباش سطح دار و سابقه دار استان در این فضا مواجه و اقدامات لازم برای برخورد با این افراد را آغاز کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون و فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به دستگیری ۲ تن از اراذل و اوباش شناخته شده در شهر گفت: این افراد در فضای مجازی رجز خوانی و قدرت نمایی می کردند
سرهنگ "سید مرتضی موسوی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان در حین رصد فضای مجازی با رجزخوانی و قدرت نمایی ۲ نفر از اوباش سطح دار و سابقه دار استان در این فضا مواجه و اقدامات لازم برای برخورد با این افراد را آغاز کردند.
وی با اشاره به اطلاع این افراد از تحت تعقیب قرار گرفتن شان و گریختن به استان های دیگر افزود: در نهایت پس از چندین روز رصد تحرکات متهمان، این افراد در تور اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت گرفتار و پس از هدایت به استان البرز در نیمه های شب در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.
معاون فرهنگی و اجتماعی با اشاره به اینکه افراد دستگیر شده دارای سوابق کیفری و شرارت هستند، از اهتمام پلیس البرز در برخورد با عاملان ناامنی خبر داد و گفت: با کسانی که بخواهند امنیت روانی مردم را سلب کنند به شدت برخورد خواهیم کرد.
سرهنگ موسوی در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی تاکید کرد: افرادی که بخواهند چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی موجب سلب آسایش مردم شوند قطعاً با برخورد قاطع پلیس و دستگاه قضائی مواجه خواهند شد .

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.