تصویر
پاسخ پلیس کرج به درخواست های مردمی
17 شهریور 1401 - 13:32
1
در پی درخواست اهالی مناطق حسن آباد و اشتراکی کرج از پلیس برای برخورد با فروشندگان و مصرف کنندگان مواد مخدر در این مناطق، پلیس بلافاصله با اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی 4 خرده فروش مواد مخدر را دستگیر و 3 معتاد متجاهر را که برای شهروندان ایجاد مزاحمت می کردند، از سطح این محل جمع آوری کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

در پی درخواست اهالی مناطق حسن آباد و اشتراکی از پلیس برای برخورد با فروشندگان و مصرف کنندگان مواد مخدر در این مناطق، پلیس بلافاصله با اجرای طرح های ارتقاء امنیت ۴ خرده فروش مواد مخدر را دستگیر و ۳ معتاد متجاهر را که برای شهروندان ایجاد مزاحمت می کردند، از سطح این محل جمع آوری کرد.

سرهنگ "علی قاسم پور" فرمانده انتظامی شهرستان کرج با اعلام این خبر بیان داشت: در پی تماس چندین نفر از شهروندان محله های حسن آباد و اشتراکی کرج با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و درخواست برخورد با فروشندگان مواد مخدر این مناطق، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این مناطق به اجرا گذاشته شد.
وی افزود: در این طرح با انجام اقدامات پلیسی ۴ فروشنده مواد مخدر شناسایی و در چند عملیات جداگانه دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی کرج با اشاره به دستگیری ۳ اوباش سابقه دار در این طرح، گفت: همچنین ۳ معتاد متجاهرکه برای شهروندان این محله ها ایجاد مزاحمت می کردند دستگیر و برای طی مراحل درمان به مراکز بازپروری منتقل شدند.
سرهنگ "قاسم پور" با اشاره به دریافت بازخورد مثبت از پاسخ سریع به مطالبات شهروندان، خاطرنشان کرد: پلیس از هیچ اقدامی برای ارتقاء امنیت و آرامش شهروندان دریغ نمی کند و شهروندان می توانند درخواست ها و مطالبات خود از پلیس را با شماره تلفن ۱۱۰ به گوش مسئولان انتظامی برسانن

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.