تصویر
پاسداری از میراث گرانبهای انقلاب اسلامی مهم ترین آرمان های شهداست
25 مرداد 1402 - 9:39
شناسه : 623321
2
سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان کرج دیدار با خانواه های معظم شاهد و ایثارگران را از وظایف مسولان دانست و گفت: پاسداری از میراث گرانبهای انقلاب اسلامی مهم ترین آرمان های شهداست و همه باید صیانت از خون مطهر شهدا را تکلیفی فراگیر در جامعه بدانیم.

سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان دیدار با خانواه های معظم شاهد و ایثارگران را از وظایف مسولان دانست و گفت: پاسداری از میراث گرانبهای انقلاب اسلامی مهم ترین آرمان های شهداست و همه باید صیانت از خون مطهر شهدا را تکلیفی فراگیر در جامعه بدانیم.

دکتر یحیی رمضانی در دیدار با خانواده های معظم شهدا در شهرستان کرج گفت: خون شهیدان والامقام و صبر و بردباری خانواده های معظم شهدا، عزت و اقتدار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان آورده است.
وی بیان کرد: همه ما از نعمت انقلاب اسلامی برخوردار هستیم و به برکت جانفشانی شهدا و صبوری خانواده های معظم آنان ما امروز این اقتدار و عزت را در سطح دنیا داریم.
رمضانی افزود: شهدا با نثار جان خود اهداف والایی داشتند که اعتلای ارزش های بلند اسلامی و پاسداری از میراث گرانبهای انقلاب اسلامی از مهم ترین آرمان های شهداست.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.