تصویر
پاکسازی زمین های بایر فردیس از خاک و نخاله در دستور کار است
22 دی 1401 - 9:02
1
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری فردیس: پاکسازی زمین های بایر فردیس از خاک و نخاله در دستور کار است.
ارسال توسط :
پ
پ

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری : پاکسازی زمین های بایر فردیس از خاک و نخاله در دستور کار است.

ناصر حاجی محمدی با اشاره به گستردگی شرح وظایف معاونت خدمات شهری، اظهار کرد: رفت و روب و جمع آوری زباله ها به عنوان مهمترین وظیفه این معاونت در فردیس به موقع و صحیح انجام می شود.
وی در ادامه با بیان اینکه ساماندهی خاک و نخاله های موجود در زمین های بایر سطح شهر فردیس در دستور کار قرار گرفته است، عنوان کرد: برای اجرای این عملیات در حال برگزاری مناقصه و انعقاد قرارداد با پیمانکار هستیم.
سرپرست معاونت خدمات شهری گفت: در صدد هستیم تا پایان سال جاری نسبت به تسطیح و جمع آوری نخاله ها از زمین های بایر فردیس اقدام کنیم.
وی با بیان اینکه پاکسازی اغتشاشات بصری نماهای شهری در دستور کار حوزه های خدمات شهری مناطق است، تصریح کرد: همچنین ساماندهی دستفروشان و رفع سد معبر نیز به طور ویژه در دستور کار معاونت خدمات شهری است و در نظر داریم با همکاری دیگر دستگاه های اجرایی مکانی را برای ساماندهی این دستفروشان تعبیه کنیم تا علاوه بر رفع سد معبر در معابر اصلی، به ارتزاق دستفروشان نیز آسیبی وارد نشود.
حاجی محمدی خاطرنشان کرد: ساماندهی دستفروشان امری است که نیازمند همکاری دستگاه های مختلف همچون نیروی انتظامی، دادستانی، فرمانداری و… است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.