تصویر
پاکسازی محدوده کندوان در محور کرج چالوس از زباله
23 خرداد 1402 - 15:15
0
به مناسبت گرامیداشت هفته محیط زیست و در راستای مدیریت پسماندها و شعار امسال روز جهانی محیط زیست " نهضت ملی مقابله با آلودگی پلاستیک" بخشی از محدوده کندوان در کیلومتر ۷۰ محور کرج با مشارکت دوستداران محیط زیست و محیط بانان منطقه از زباله پاکسازی گردید.
ارسال توسط :
پ
پ


به مناسبت گرامیداشت هفته محیط زیست و در راستای مدیریت پسماندها و شعار امسال روز جهانی محیط زیست " نهضت ملی مقابله با آلودگی پلاستیک" بخشی از محدوده کندوان در کیلومتر ۷۰ محور با مشارکت دوستداران محیط زیست و محیط بانان منطقه از زباله پاکسازی گردید.

امید رضا تونی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کرج گفت: استفاده کمتر از ظروف یکبار مصرف و تفکیک زباله ها از مبدا جهت بازیافت آنها به کاهش حجم پسماندهای پلاستیکی و کاهش هزینه های مدیریت پسماند کمک میکند.
ایشان از مسافران محور کرج چالوس تقاضا کرد که ضمن استفاده کمتر از ظروف پلاستیکی در سفرها ، از هرگونه تخلیه زباله به حاشیه جاده ها و طبیعت خودداری کنند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.