تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز کنگره شهدای اصناف و بازاریان در البرز برگزارشد رضایت مندی مردم در اولویت برنامه های صنعت برق کشور است ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان با مدیرمخابرات منطقه البرز در بستر سامد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! ۵۵ هزار البرزی آموزش های مهارتی فرا گرفتند

پاکسازی کامل جاده سیلابی چالوس تا ۱۰ روز آینده زمان می برد
28 خرداد 1402 - 16:30
3
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز گفت: جاده چالوس تا ۱۰ روز آینده کاملا پاکسازی می شود اما قابل بهره برداری نیست.
ارسال توسط :
پ
پ


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز گفت: جاده چالوس تا ۱۰ روز آینده کاملا پاکسازی می شود اما قابل بهره برداری نیست.

"احمد افضلی" در حاشیه بازدید از آخرین اقدامات انجام شده در زمینه پاکسازی جاده چالوس از گل و لای ناشی از سیلاب در گفت وگو با ایرنا افزود: براین اساس پس از پاکسازی جاده چالوس عملیات اصلاح هندسی ، نصب تابلوها و تجهیزات هدایت مسیر ، روشنایی تونل ها را خواهیم داشت .
وی بیان کرد: اکنون مخابرات درحال اصلاح فیبر نوری برای همراه اول است که تمام این اقدامات زمان بر بوده و نباید عجله برای بهره برداری از این جاده تا ایمن سازی کامل داشته باشیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز گفت: تونل ۲ و سه در جاده چالوس در حال پاکسازی است و عوامل راهداری به صورت شبانه روزی درحال جمع آوری گل و لای ناشی از بروز سیلاب دراین جاده هستند .

پاکسازی کامل جاده سیلابی چالوس تا ۱۰ روز آینده زمان می برد
وی گفت: در تونل ۲ بین قسمت الف و ب نیاز است اقدامات بیشتری برای پاکسازی صورت گیرد .
افضلی با اشاره به بروز چند ریزش در جاده چالوس از جمله یک ریزش در تونل یک گفت: تمام تلاش ها برای پاکسازی و ایمن سازی کامل این جاده توسط عوامل راهداری درحال انجام است و از هیچ اقدامی در این زمینه دریغ نمی شود.
سیل شامگاه پنجشنبه ۱۸ خرداد ماه جاری به بیش از ۲۰ کیلومتر از جاده – چالوس آسیب وارد کرد و سبب انسداد این مسیر شد.
بیش از ۵۰ دستگاه خودرو در حادثه سیلاب این جاده خسارت کلی و جزیی دیدند و ۱۹ نفر مصدوم و ۲ نفر مفقود شدند.

همچنین ریزش کوه و انتقال رسوب به محدوده سد و رودخانه کرج سبب انسداد مسیر خروجی آب این سد گردید که با تلاش گروه‌های فنی و مهندسی دریچه سد کرج پاکسازی و مشکل قطعی و افت فشارآب در بسیاری از مناطق کرج حل شد منبع ایرنا برچسب ها: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز گفت: جاده چالوس تا ۱۰ روز آینده کاملا پاکسازی می شود اما قابل بهره برداری نیست.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز گفت: جاده چالوس تا ۱۰ روز آینده کاملا پاکسازی می شود اما قابل بهره برداری نیست.
احمد

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.