تصویر
پایانه جانبازان در ابتدای جاده چالوس راه اندازی شد
17 اسفند 1400 - 11:33
2
رییس سازمان حمل و نقل بارو مسافر شهرداری کرج از ایجاد سامانه جانبازان در ابتدای جاده چالوس همزمان با ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

رییس سازمان حمل و نقل بارو مسافر از ایجاد سامانه جانبازان در ابتدای جاده چالوس همزمان با ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز خبر داد.

سید جواد موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: با هدف کنترل و نظارت دقیق ناوگان حمل و نقل عمومی، امروز ( ۱۶اسفندماه) همزمان با روز جانباز، پایانه جانبازان در ابتدای جاده چالوس آغاز به کار کرد.
وی با اشاره به هدف ایجاد این پایانه توضیح داد: ایجاد فضای مناسب جهت توقف و ثبت ساعت ۲۵ دستگاه اتوبوس درون شهری فعال در خطوط شرق، جنوب و شمال از دیگر اهداف راه اندازی پایانه جانبازان بوده است.
این مسئول افزود: همچنین با راه اندازی این پایانه به زودی شاهد فعالیت اتوبوس در بلوار بسیج؛ حدفاصل پایانه ایجاد شده تا میدان آزادگان خواهیم بود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.