تصویر
پایان جولان موبایل قاپ مهرشهر کرج
01 مرداد 1402 - 16:02
1
فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: سارقی که با استفاده از یک موتور سیکلت اقدام به موبایل قاپی در مناطق مختلف شهر کرج می‌کرد، توسط کلانتری ۲۲ مهرشهر شناسایی و دستگیر شد.
ارسال توسط :
پ
پ


فرمانده انتظامی شهرستان گفت: سارقی که با استفاده از یک موتور سیکلت اقدام به موبایل قاپی در مناطق مختلف می‌کرد، توسط کلانتری ۲۲ مهرشهر شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ "پیمان گودرزی" با اعلام این خبر گفت: در اجرای طرح‌های پاکسازی مناطق جرم خیز و حاشیه نشین در شهر کرج، ماموران کلانتری ۲۲ مهرشهر موفق به دستگیری یک سارق موبایل قاپ شدند.
وی افزود: متهم پس از انتقال به کلانتری، در تحقیقات تکمیلی با مشاهده مستندات غیر قابل انکار پلیس به ناچار لب به اعتراف گشود و به ۴۳ فقره موبایل قاپی در مناطق مختلف شهر کرج اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان کرج با اشاره به شناسایی همه مالباختگان این پرونده، گفت: متهم با تکمیل پرونده به همراه مالباختگان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ گودرزی در پایان خطاب به شهروندان گفت: در هنگام تردد در اماکن عمومی از مکالمات طولانی مدت با تلفن همراه که باعث جلب توجه سارقان شود خودداری کنید.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.