تصویر
پایان خط و نشان کشیدن های اوباش سطح دار حصارک
10 بهمن 1402 - 15:44
2
با تلاش ماموران سازمان اطلاعات فراجا در استان البرز، يکي از اوباش خطرناک و سطح دار منطقه حصارک که در هفته اخير اقدام ايجاد ضرب وجرح و تهديد يکي از شهروندان براي انتشار تصاوير شخصي اش کرده بود، دستگير شد.
ارسال توسط :
پ
پ

با تلاش ماموران سازمان اطلاعات فراجا در استان البرز، یکی از اوباش خطرناک و سطح دار منطقه حصارک که در هفته اخیر اقدام ایجاد ضرب وجرح و تهدید یکی از شهروندان برای انتشار تصاویر شخصی اش کرده بود، دستگیر شد.

سرهنگ "محمد نادربیگی" جانشین فرمانده انتظامی استان البرز با اعلام این خبر گفت: به دنبال رصد تحرکات یکی از اراذل و اوباش سطح دار منطقه حصارک ، مشخص شد این شخص در روز های گذشته اقدام به ضرب و جرح یکی از شهروندان نموده و وی را تهدید کرده در صورت اقدام قانونی، تصاویر شخصی وی را در فضای مجازی منتشر خواهد کرد.
وی افزود: بلافاصله اقدامات پلیس برای شناسایی مخفیگاه متهم آغاز و علی رغم حرفه‌ای عمل کردن و جابجایی دائم متهم، در نهایت مخفیگاه این شخص در منطقه عظیمیه شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه نامبرده دستگیر شد.
این مقام انتظامی با اشاره به کشف تعدادی سلاح سرد از مخفیگاه متهم و معرفی او به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: استان البرز جایی برای گردنکشی و اوباشی‌گری برهم زنندگان نظم و امنیت ندارد، این افراد باید بدانند در صورت ایجاد ناامنی برای مردم با برخورد سخت پلیس روبرو خواهند شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.