تصویر
پایان شرارت و قدرت نمایی های اوباش سابقه دار کرج
16 اسفند 1400 - 9:24
3
با تلاش ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان، یکی از اوباش سابقه دار شهرستان کرج که با شرارت و قدرت نمایی های مکرر باعث سلب آسایش شهروندان شده بود دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.
ارسال توسط :
پ
پ

با تلاش ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان، یکی از اوباش سابقه دار شهرستان که با شرارت و قدرت نمایی های مکرر باعث سلب آسایش شهروندان شده بود دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ " محمد معظمی گودرزی" جانشین در این خصوص بیان داشت: در پی دریافت گزارشی هایی مبنی بر اینکه فردی با قدرت‌نمایی، ایجاد درگیری و مزاحمت در محلات شهرستان کرج موجب سلب آسایش عمومی و نگرانی مردم شده‌ است، پیگیری پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان در این خصوص آغاز شد.
وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت‌های صورت گرفته، متهم را که از اراذل و اوباش سطح دار استان است را شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کردند.
این مقام انتظامی اذعان داشت: متهم پس از اقرار به جرائم خود با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.
سرهنگ گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس برای ارتقاء احساس آرامش در بین مردم با قدرت با مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع می‌کند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.