تصویر
پایان کار دومین نمایشگاه «نوشت البرز» در کرج
07 مهر 1403 - 7:59
شناسه : 1286256
0

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استاان البرز، مدیر کل کانون استان، ضمن اعلام این خبر افزود سال گذشته اولین دوره نمایشگاه نوشت ا..

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استاان البرز، مدیر کل کانون استان، ضمن اعلام این خبر افزود سال گذشته اولین دوره نمایشگاه نوشت افزار «نوشت البرز»، با هدف حمایت از تولید کنندگان بومی برگزار شد و پس از برگزاری جلسات آسیب شناسی و رفع ایرادهای موجود، دومین نمایشگاه نوشت افزار ایرانی- اسلامی با عنوان«نوشت البرز»، از ۲۴ شهریور تا ۶ ۱۴۰۳، با همکاری ویژه‌ی سازمان ، ، ، در فرهنگسرای کوثر، میزبان کودکان و نوجوانان و خانواده‌های آنان بود و خوشبختانه مورد استقبال بسیار خوب خانواده‌های استان قرار گرفت.

این مقام مسئول ادامه داد بازدید کنندگان از این نمایشگاه علاوه بر خرید محصولات فرهنگی و نوشت افزار ایرانی- اسلامی از فعالیت‌های جانبی تدارک دیده شده مانند معرفی کتاب، رادیو نمایشگاه، رصد،سرود، بازی خانوادگی، جشن، نمایش و نشست‌های تخصصی نیز بهره بردند.

پایان کار دومین نمایشگاه «نوشت البرز» در کرج

پایان کار دومین نمایشگاه «نوشت البرز» در کرج

پایان کار دومین نمایشگاه «نوشت البرز» در کرج

عاشری در پایان افزود ما همواره از نظرات ارزشمند مخاطبان، برای شناخت آسیب‌ها و تقویت نقاط قوت و از بین بردن نقاط ضعف بهره خواهیم برد و امیدواریم بازدیدکنندگان نمایشگاه، نظرات ارزشمد خود را در اختیار ما بگذارند.

این مقام مسئول ادامه داد علاقه مندان می توانند در تمام ایام سال برای خرید کتاب و محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به فروشگاه محصولات کانون واقع در ، خیابان شهید صدوقی( انتهای خیابان شهید نامجو)، جنب مرکز مجتمع کانون مراجعه کرده و یا با شماره ۰۲۶۳۲۸۱۳۹۴۰تماس حاصل کنند.

منبع کانون پرورش فکری البرز

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.