تصویر
پایتخت کتاب منشا رویش کتابخوانی در البرز خواهد بود
19 آذر 1401 - 10:58
6
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز گفت: بهره مندی از ظرفیت های موجود فرهنگی استان البرز در اجرای طرح پایتخت کتاب منشا رویش کتابخوانی در البرز خواهد بود.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز گفت: بهره مندی از ظرفیت های موجود استان البرز در اجرای طرح پایتخت کتاب منشا رویش کتابخوانی در البرز خواهد بود.

، علی معدنی پور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز ضمن ارزیابی مطلوب برنامه ها و نشست های طرح پایتخت کتاب در استان البرز گفت: با بهره مندی از ظرفیت سرمایه های انسانی شایسته برگزاری پایتخت کتاب در کشور است و پاتوق های هنری و فرهنگی با این رویداد جان دوباره ای خواهد گرفت.
وی با این عنوان که بهره مندی از ظرفیت های موجود فرهنگی استان البرز در اجرای طرح پایتخت کتاب منشا رویش کتابخوانی در البرز خواهد بود تصریح کرد: نسل جوان امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند مطالعه و کتابخوانی است و طرح پایتخت کتاب بهترین فرصت برای تبیین بهنگام در این راستاست که باید مورد توجه قرار گیرد.
مدیرکل کتابخانه های عمومی با بیان اینکه کتابخانه های عمومی استان البرز قرارگاههای فرهنگی محلات بشمار می روند افزود: رویکرد مسئولانه و توجه به حساسیت فرهنگ مطالعه در طرح پایتخت کتاب و نقش محوری کتابخانه ها در استان البرز می تواند رونق بخش کتابخوانی باشد و باعث خرسندی است که مدیران ارشد استان هم با عزمی راسخ پیگیری جدی دارند.
علی معدنی پور در پایان گفت: طرح پایتخت کتاب فضای شهری را روح تازه ای خواهد بخشید و اجرای صحیح آن چراغ راه آینده در حوزه کتاب و کتابخوانی است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.