تصویر
پایش و برنامه ریزی آخرین وضعیت راههادر اولویت بخشدار و اعضای شورای بخش مرکزی باشد
08 مهر 1402 - 17:13
0
میرفلاح بخشدار و اعضای شورای اسلامی بخش مرکزی با حضور در دفتر فرماندار شهرستان چهارباغ ضمن دیدار، گزارشی از آخرین وضعیت موضوعات و برنامه های بخش مرکزی را ارائه دادند.
ارسال توسط :
پ
پ

میرفلاح بخشدار و اعضای شورای اسلامی بخش مرکزی با حضور در دفتر فرماندار شهرستان ضمن دیدار، گزارشی از آخرین وضعیت موضوعات و برنامه های بخش مرکزی را ارائه دادند.

نماینده عالی دولت در شهرستان ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول و میلاد پیامبر اکرم و هفته وحدت، آغاز سال سوم شورای اسلامی بخش مرکزی در دوره ششم و شروع به کار هیئت رئیسه جدید ؛ انتخاب مجدد علیرضا قره حسنلو بعنوان رئیس شورای اسلامی استان البرز را یک اتفاق ارزشمند برای جامعه شورایی شهرستان به دلیل داشتن این کرسی مهم دانست و خاطر نشان کرد: آرزوی توفیق و خدمتگزاری و عزت روزافزون برای جامعه شورای شهر، بخش و روستایی داریم و امیدواریم با همدلی و تلاش جهادی مسئولین شاهد رشد و توسعه شهرستان باشیم.
▪️ایشان در ادامه افزودند: پایش و برنامه ریزی آخرین وضعیت راههای بخش از جمله پیگیری آسفالت و ریفیوژ میانی ورودی شهرچهارباغ از مسیر "میدان راهدارخانه"، پیگیری آسفالت لاین غربی جاده اقدسیه تا اتمام پروژه، پیگیری وضعیت ورودی روستای قوهه، آسفالت جاده عرب آباد خسروی به رامجین و همچنین تلاش جهت ارتقاء سرانه های آموزشی، و درمانی در اولویت بخشدار و اعضای شورای بخش مرکزی باشد.
در این دیدار بخشدار و اعضای شورای بخش مرکزی شهرستان ضمن ارائه گزارش از نظام مسائل موجود، خواستار حمایت های فرماندار محترم از پیگیری مباحث فرادستی و برنامه های در دست اقدام شوراها در بخش مرکزی شدند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.