داود سعد زاده مدیرکل تأمین اجتماعی استان با اعلام این خبر گفت: در راستای هوشمند سازی فرآیندها، تمامی مراحل دریافت و پرداخت لیست حق بیمه کارفرمایان، این طرح در اداره کل استان البرز به اجرا درخواهد آمد .
داود سعد زاده افزود: هدف از اجرای این طرح تسهیل در فرآیند پرداخت حق بیمه و جلوگیری از انباشت مطالبات سازمان به منظور ارائه تعهدات هرچه بهتر به بیمه شدگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی می باشد .
مدیرکل تأمین اجتماعی استان ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد ماه های گذشته کارفرمایان توصیه کردند جهت بررسی عملکرد لیست هوشمند کارفرمایان محترم نسب به تنظیم و ارسال لیست حق بیمه طبق سامانه جدید در اسرع وقت اقدام نمایند.
وی با اشاره به اینکه تا پایان ماه فرصت چندانی باقی نمانده گفت : مزید امتنان است این همکاری انجام شود تا بیمه شدگان نیز از مزایای این طرح که همان دسترسی سریعتر به استفاده از خدمات درمانی سازمان است برخوردار شوند و همچنین همکاران ما نیز فرصت این را داشته باشند تا ایرادات احتمالی این طرح را مرتفع نمایند .
سعدزاده در پایان به منظور بهره برداری کارفرمایان از راهنمای کاربری گفت: پیامک اطلاع رسانی برای کلیه کارفرمایان ارسال و کارگزاری های رسمی وشعب تابعه استان آماده همکاری با کارفرمایان به منظور رفع خطاها و اشکالات احتمالی در مراحل آغازین طرح میباشند.
از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید