تصویر
پایگاه خدمات اجتماعی شهرستان فردیس افتتاح شد
18 بهمن 1402 - 10:35
2
آئین افتتاح پایگاه خدمات اجتماعی با حضور "وجیهه محمدی فلاح" مدیر کل بهزیستی استان البرز و شورای معاونین، بخشدار، رئیس و اعضاء شورای شهر مشکین دشت و نماینده دادستان شهرستان فردیس در محل ساختمان شورای شهر مشکین دشت برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

آئین افتتاح پایگاه خدمات با حضور "وجیهه محمدی فلاح" مدیر کل بهزیستی استان البرز و شورای معاونین، بخشدار، رئیس و اعضاء شورای شهر مشکین دشت و نماینده دادستان شهرستان در محل ساختمان شورای شهر مشکین دشت برگزار شد.

در این آئین که به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و در آستانه چهل و پنجمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار شد،"وجیهه محمدی فلاح" ضمن تشکر از بخشدار و اعضاء شورای شهر مشکین دشت که مکان مناسبی را به همراه تجهیزات کامل،در اختیار کارشناسان پایگاه خدمات اجتماعی تحت نظارت بهزیستی فردیس گذاشتند تشکر و قدردانی کرد.
وی در ادامه ضمن تشریح خدمات پایگاه اجتماعی در جمع حاضرین و در راستای حمایت های دولت مردمی دکتر رئیسی،در حمایت از افراد بی بضاعت و نیازمندان جامعه و مبارزه با فقر و تنگدستی، یکی از رسالت های مهم پایگاه خدمات اجتماعی را شناسائی جامعه هدف و خدمت رسانی و کنترل آسیب ها برشمرد و گفت: خدمات این پایگاه شامل شناسائی افراد در معرض آسیب است که این امر با همکاری بنیادهای خیریه و بسیج مردمی و نهادهای ذی ربط امکان پذیر می باشد.
مدیر کل بهزیستی البرز افزود:بعد از شناسائی افراد در معرض آسیب،ضمن ساماندهی،یکی دیگر از وظایف این پایگاه ارجاع موارد حاد آسیب به اورژانس اجتماعی و حمایت های نقدی و غیر نقدی و برگزاری کلاس های آموزشی و انگیزشی برای این افراد می باشد.
در پایان این جلسه از بخشدار ،رئیس و اعضاء شورای شهر مشکین آباد که بهزیستی فردیس را در این امر خدا پسندانه یاری نمودند با اهداء گل و لوح سپاس، بعمل آمد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.