تصویر
پایگاه نماز جمعه از ارکان اساسی مسائل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است
19 مهر 1402 - 10:26
1
فرماندار شهرستان چهارباغ به اتفاق اعضای شورای اداری با امام جمعه دیدار و انتصاب وی را تبریک گفتند.
ارسال توسط :
پ
پ

فرماندار شهرستان به اتفاق اعضای شورای اداری با امام جمعه دیدار و انتصاب وی را تبریک گفتند.

مهندس جعفری اسکندرلو فرماندار شهرستان با همراهی معاون، بخشداران، رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار چهارباغ، شورای بخش،دهیاران و روسای ادارات و دستگاهها با حجت الاسلام و المسلمین دربانی امام جمعه محترم شهرستان چهارباغ دیدار و انتصاب وی را تبریک گفتند.
نماینده عالی دولت در شهرستان در دیدار با امام جمعه جدید شهرستان چهارباغ ضمن تبریک انتصاب ایشان به امامت جمعه شهرستان،به قدردانی از زحمات حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای محمدی در مدت زمان ۱۳ ساله حضور بعنوان امامت جمعه چهارباغ پرداخته و گفت: مردم شهر دفتر ائمه جمعه را به عنوان فضایی امن و مطمئن جهت بیان مشکلات و درخواست های خود تلقی می کنند که این امر سبب اطلاع و آگاهی کامل ائمه از بخش بزرگی از معضلات، آسیب ها و نیازهای مردم می شود.
ایشان همچنین بر لزوم توجه و پرداختن به مسائل جامعه تاکید کرد و پایگاه نماز جمعه را از ارکان اساسی مسائل فرهنگی، و سیاسی برشمرد و گفت: تریبون نماز جمعه ظرفیت و فرصتی مناسب را برای مسئولین و مردم ایجاد می کند که نباید از آن غافل شویم و همه نسبت به تقویت آن باید تلاش نماییم.

حجت الاسلام و المسلمین دربانی امام جمعه شهرستان چهارباغ در این نشست، ضمن و تشکر از حضور فرماندار و اعضای شورای اداری در دفتر امام جمعه و قدردانی از میزبانی در روز جلسه تکریم و معارفه افزود: با همراهی و همدلی و تلاش مستمر همه مسئولین تلاش خواهیم کرد در مسیر برنامه هایی که پی ریزی شده است به سمت توسعه و پیشرفت و رفع کاستی ها حرکت کنیم و ان شاءاللّه با همت و پیگیریهای مؤثر و مداوم شاهد تغییر محسوس در زمینه های مختلف و بهره مندی مردم ولایت مدار و شهید پرور این شهرستان از امکانات و شرایط رفاهی مناسب باشیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.