تصویر
پایگاه های مردمی خدمات اشتغال با محوریت محلات راه‌اندازی می‌شود
12 بهمن 1401 - 12:16
22
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با بر پایه جلسه هم اندیشی با مدیران محلات ۶۶ گانه استان البرز از راه‌اندازی پایگاه های مردمی خدمات اشتغال محلات با رویکرد ایجاد هسته های اشتغالزایی در سطح استان خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل تعاون کار و رفاه استان البرز با بر پایه جلسه هم اندیشی با مدیران محلات ۶۶ گانه استان البرز از راه‌اندازی پایگاه های مردمی خدمات اشتغال محلات با رویکرد ایجاد هسته های اشتغالزایی در سطح استان خبر داد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز ضمن دعوت از مدیر کل دفتر سیاستگذاری و توسعه اشتغال وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی ، و مدیران محلات ۶۶ گانه استان البرز و برگزاری جلسه هم اندیشی، در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان البرز از راه‌اندازی پایگاه های مردمی خدمات اشتغال محلات در سطح استان خبر داد و گفت: اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی در راستای اجرای ماموریت های قرارگاه اجتماعی استان و استفاده از ظرفیت های تعاونی ها و کاریابی های سراسر استان و با همکاری سازمان آموزش فنی حرفه ای و برگزاری مهارت های فنی و سازماندهی گروه های مختلف مردمی، نسبت به پایگاه های مردمی خدمات اشتغال محلات فعال خواهد شد.
عبدالله دارایی در ادامه گفت: برای این کار و اجرای طرح های اشتغالزایی مدل های پیش بینی کردیم که در قالب آموزش های مهارت محور و تشکیل و راه اندازی تعاونی ها و همچنین اعطای مجوزهای و در ادامه آن حمایت های قرض الحسنه، اشتغال خانوار را در محلات ۶۶ گانه دنبال کنیم و مدیران اجتماعی محلات با شناسایی متقاضیان اشتغال با همکاری کاریابی ها و کارخانه های تولیدی و صنعتی نیز اقداماتی خواهیم داشت.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: مهمترین مأموریت پایگاه های مردمی خدمات اشتغال محلات پرداختن به اشتغال جوانان و بانوان عزیز هم استانی خواهد بود و سیاستگذاری‌های این بخش به ویژه اشتغال جوانان و بانوان از طریق قرارگاه اجتماعی قرارگاه جهادی اشتغال و با راهبری استاندار محترم البرز اتجام و همه دستگاه‌های اجرایی عضو قرارگاه های اشتغال قرارگاه اجتماعی ملزم به اجرای سیاست های اشتغال زایی در استان می باشند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.