تصویر
پدافند غیر عامل عنصری مهم برای امنیت پایدار است
16 آبان 1400 - 8:47
4
فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد گفت: با توجه به تهديدهاي طبيعي و انواع تهديدات نوين در جهان نياز به يک امنيت پايدار احساس می شود و پدافند غير عامل عنصري مهم در جهت ايجاد امنيت پايدار است.
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی شهرستان گفت: با توجه به تهدیدهای طبیعی و انواع تهدیدات نوین در جهان نیاز به یک امنیت پایدار احساس می شود و پدافند غیر عامل عنصری مهم در جهت ایجاد امنیت پایدار است.

سرهنگ" فرج الله اسدالهی " پدافند غیر عامل را ظرفیتی مهم در راستای ارتقای توان پیشگیرانه برای کشور دانست.
وی بیان کرد: پدافند غیر عامل تنها با تهاجم دیگر کشورها و دفاع از تمامیت مرزی یک سرزمین ارتباط ندارد، بلکه در صورت وقوع حوادث طبیعی از جمله سیل، زلزله و .
.
.
آمادگی در زمینه پدافند غیر عامل خسارات و تلفات را به حداقل ممکن کاهش می دهد.
سرهنگ " اسدالهی" یکی از راه های مهم در خصوص شناساندن پدافند غیر عامل به مردم را ، آموزش و آگاهی دانست و تصریح کرد: در این عرصه مراکز علمی و پژوهشی نقشی موثر در آگاهی بخشی به نسل جوان و جامعه دارند.
این مقام انتظامی با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل و بیان این که سیستم جنگ، از جنگ سخت به سمت جنگ های نرم و متکی به عملیات روانی در حال گذر است، تصریح کرد: مهم ترین هدفی که در پدافند غیر عامل دنبال می شود، بحث بازدارندگی است و با سلسله اقداماتی که انجام می شود، آسیب پذیری در مقابل تهدیدات احتمالی کاهش می یابد.
فرماندهی انتظام شهرستان نظرآباد در خاتمه خاطر نشان کرد: کشور عزیزمان ایران همیشه در معرض تهدید دشمنان می باشد و همه ما وظیفه داریم که آموزش های لازم و مناسب را در خصوص مقابله با انواع تهدیدهای نرم و سخت دشمن در دستور کار قرار دهیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.