تصویر
پذیرای نقدهای سازنده رسانه ها هستیم
22 آذر 1401 - 10:38
1
سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز گفت: روایت پیشرفت ها را برای تنویر افکار عمومی در دستور کار داریم و در کنار این امر بی شک پذیرای نقدهای سازنده و ارائه راهکارهای کارشناسی در عرصه های تصمیم سازی استان، هستیم.
ارسال توسط :
پ
پ

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز گفت: روایت پیشرفت ها را برای تنویر افکار عمومی در دستور کار داریم و در کنار این امر بی شک پذیرای نقدهای سازنده و ارائه راهکارهای کارشناسی در عرصه های تصمیم سازی استان، هستیم.

علی طهرانی مقدم در نشست صمیمی با رییس و اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان که روز دوشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن قدردانی از فعالیت های اصحاب رسانه در استان، افزود: استفاده از تمامی ظرفیت های رسانه ای برای انعکاس عملکرد و کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی، مهمترین رویکرد ما در روابط عمومی استانداری البرز است.
وی ادامه داد: به تاسی از الگوی رفتاری شهید طهرانی مقدم بر این باور هستم که باید از تمامی ابزارها و ظرفیت های موجود برای پیشبرد اهداف توسعه ای کشور در ابعاد مختلف، استفاده کنیم.
طهرانی مقدم گفت: جهت گیری معنا ندارد چراکه همه در زیر سایه پرچم جمهوری اسلامی ایران و با هدف اعتلای این نظام مقدس خدمت می کنیم و به طور قطع در صف خادمان مردم قرار داریم.
وی افزود: روایت پیشرفت ها را برای تنویر افکار عمومی در دستور کار داریم و در کنار این امر بی شک پذیرای نقدهای سازنده و ارائه راهکارهای کارشناسی در عرصه های تصمیم سازی استان، هستیم.
این مسئول گفت: روابط عمومی استانداری البرز، خانه ای برای خبرنگاران است و همواره در نقش تسهیل گر و حامی اطلاع رسانی منصفانه و حرفه ای حضور خواهیم داشت.

ما در راستای جهاد تببین گام‌ برمی داریم
رضا عباس زاده رییس هیات مدیره و مدیرعامل خانه مطبوعات استان البرز ضمن پرداختن به جایگاه خانه مطبوعات و رسانه ها گفت: تعامل نهادها در بحث تعامل و هم پوشانی خبر این ارتباط،نباید یک سویه باشد و تاکنون استانداری البرز تعامل خوبی با رسانه ها داشته است .
وی اظهار کرد: این ارتباط خوشبختانه در دوره گذشته حوزه روابط عمومی و دوره کنونی وجود داشته است که قابل است.
وی با اشاره به دغدغه های خبرنگاران و مطالبات آنان که باید مورد می گیری قرار گیرد بیان کرد: اصلاحاتی که برخی در زمینه خبرنگاران نسبت داده اند باید این افراد وارد فاز گفت و گو با همکاران خود شوند و موارد را با توجه به شرایط کشور با تدبیر بیشتری مورد رفع و بررسی قرار دهند.
رییس خانه مطبوعات استان نیز در این نشست با اظهار این مطلب که استانداری البرز عزم جدی برای رفع مشکلات خبرنگاران داشته باشد، تصریح کرد: ایجاد جایگاه ویژه ای برای خبرنگاران و ایجاد نگاه حرفه ای و پرداختن به فعالیت های این قشر می‌تواند تاثیرگذار باشد.
عباس زاده گفت: ما در راستای جهاد تببین گام‌ برمی داریم و بدون شک جهاد تبین گامی در جهت تحقق اهداف مورد نظر است که خبرنگاران همواره در جهت تحقق آن کوشیده اند.
وی در پایان افزود: بالا بردن منزلت وشان خبرنگاران باید یکی از محورهای مورد پیگیری مسولین باشد و بدون تردید بخش بزرگی از رسالت جامعه خبری ادامه همان مسیر ایران اسلامی ودر راستای همگانی کردن مفهوم جهاد تبیین به معنای واقعی کلمه است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.