تصویر
پذیرش قریب به سه هزار نفر در مراکز اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان البرز
15 فروردین 1402 - 12:53
2
سید مسلم رئیسی سرپرست معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع ادره کل آموزش و پرورش استان البرز در گفت و گو با این اداره از اسکان ۲۹۸۸ نفر در مدارس و مراکز اسکان فرهنگیان آموزش و پرورش این استان خبر داد .
ارسال توسط :
پ
پ

سید مسلم رئیسی سرپرست معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع ادره کل آموزش و پرورش استان البرز در گفت و گو با این اداره از اسکان ۲۹۸۸ نفر در مدارس و مراکز اسکان ان آموزش و پرورش این استان خبر داد .

رئیسی گفت از ابتدای تعطیلات نوروزی تا پایان روز سیزدهم فروردین ماه ۲۹۸۸ نفر در قالب ۴۶۲ خانواده از مدارس و مراکز رفاهی آموزش و پرورش این استان استفاده نمودند.
سرپرست معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان البرز گفت : تعداد ۱۹۰۷ نفر درمدارس پایگاه اسکان و تعداد ۱۰۸۱ نفر درمراکز رفاهی استان پذیرش شده اند.
وی یاداور شد: از ابتدای تطعیلات عید تا ۱۲ فرودین هفت مرکز رفاهی و ۱۳ مدرسه در ایام تعطیلات نوروزی به مسافرین ارائه خدمات نمودند و به یاری خدا از این خدمات اظهار رضایت داشتند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.