تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

تبریک امام جمعه شهرستان چهارباغ به مناسبت هفته دفاع مقدس کرج میزبان بزرگ ترین جشن هفته وحدت هماهنگی کامل برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج انجام شد از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز برگشت ۴۰ میلیارد تومان از اعتبارات ورزش و جوانان البرز، غیر واقع و نادرست است /۹۰ درصد اعتبارات جذب شد پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی کارگاه تخصصی تربیت کنشگر سواد رسانه در استان البرز برگزار شد کنگره شهدای اصناف و بازاریان در البرز برگزارشد رضایت مندی مردم در اولویت برنامه های صنعت برق کشور است ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان با مدیرمخابرات منطقه البرز در بستر سامد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت ضمانت ۲۵ هزار میلیارد ریالی سرمایه گذاری یک شرکت دانش بنیان در البرز راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع تامین ۲۰ میلیون مترمکعب آب سالم برای صنایع البرز پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد

پذیرش ۷۰ دانشجوی ارشد و دکتری در پژوهشگاه مواد و انرژی
08 مهر 1402 - 16:17
1
مدیر تحصیلات تکمیلی و آموزش‌های تخصصی پژوهشگاه مواد و انرژی از پذیرش ۷۰ دانشجوی پژوهش‌ محور در سال تحصیلی جدید ( ۱۴۰۳-۱۴۰۲) در این پژوهشگاه خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیر تحصیلات تکمیلی و آموزش‌های تخصصی پژوهشگاه مواد و انرژی از پذیرش ۷۰ دانشجوی پژوهش‌ محور در سال تحصیلی جدید ( ۱۴۰۳-۱۴۰۲) در این پژوهشگاه خبر داد.

دکتر پروانه سنگ پور با اعلام این خبر گفت: پژوهشگاه مواد و انرژی با توجه به مصوبه شورای‌ عالی برنامه‌ریزی آموزشی، در سال تحصیلی جدید تعداد ۵۱ دانشجو در مقطع کارشناسی‌ارشد و ۱۹ دانشجو در مقطع دکتری جذب کرده است.
وی اظهار کرد: با توجه به مصوبه شورای عالی برنامه‌ریزی آموزشی، دانشجویان اختصاص داده شده به پژوهشگاه‌ها در دو مقطع ارشد و دکتری، به‌صورت پژوهش‌محور است.
بنابراین، شیوه جذب دانشجو در پژوهشگاه نیز مانند سایر پژوهشگاه‌ها در سال تحصیلی جاری شیوه پژوهش‌محور است.

دکتر سنگ پور خاطرنشان کرد: دانشجویان دکتری در دو رشته مهندسی مواد و مهندسی پزشکی به ترتیب ۱۲ و ۷ نفر هستند.
مدیر تحصیلات تکمیلی و آموزش‌های تخصصی پژوهشگاه افزود: همچنین تعداد هفت نفر در رشته فیزیک- ماده چگال، ۱۲ نفر در رشته انرژی، هفت نفر در مهندسی پزشکی-بیومواد، پنج نفر در رشته مهندسی مواد- شناسایی و انتخاب مواد، ۱۳ نفر در رشته مهندسی مواد-سرامیک و هفت نفر در رشته مهندسی مواد- نانوفناوری در مقطع کارشناسی‌ارشد پذیرش شده‌اند.
منبع ایسنا برچسب ها: مدیر تحصیلات تکمیلی و آموزش‌های تخصصی پژوهشگاه مواد و انرژی از پذیرش ۷۰ دانشجوی پژوهش‌ محور در سال تحصیلی جدید ( ۱۴۰۳-۱۴۰۲) در این پژوهشگاه خبر داد.
مدیر تحصیلات تکمیلی و آموزش‌های تخصصی پژوهشگاه مواد و انرژی از پذیرش ۷۰ دانشجوی پژوهش‌ محور در سال

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.