تصویر
پرتال جامع مطالعات شهری ایران رونمایی شد
28 تیر 1401 - 12:38
3
رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج از رونمایی پرتال جامع مطالعات شهری ایران خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای از رونمایی پرتال جامع مطالعات شهری ایران خبر داد.

محمد اسدیان در حاشیه مراسم رونمایی از «پرتال جامع مطالعات شهری ایران که با همکاری مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران و مراکز پژوهشی شوراهای اسلامی سایر کلان‌شهرها (اصفهان، مشهد، تبریز، قم، ، اهواز و شیراز) در صحن شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد، اظهارداشت: این همکاری هشت جانبه، در قالب تفاهم‌نامه همکاری بین مراکز پژوهشی کلانشهرها در صحن شورای شهر تهران منعقد شد شکل گرفته است.
رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی افزود: این تفاهم‌نامه به منظور ایجاد وحدت رویه و هماهنگی در مطالعات و پژوهش‌های شهری فی‌مابین مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران با سایر مراکز مطالعاتی و پژوهشی شورای اسلامی کلان‌شهرها با هدف ایجاد شبکه مراکز مطالعاتی و پژوهشی حوزه شهری و جلوگیری از موازی کاری در مدیریت شهری در قالب محورهایی همچون ساماندهی، یکپارچه‌سازی و شفافیت در فعالیت‌های پژوهشی، تشکیل بانک داده پژوهشگران در حوزه مطالعات شهری و پژوهشی، همکاری درخصوص تالیف و انتشار کتب پژوهشی و نشریات علمی و غیره منعقد شد.
اسدیان خاطرنشان کرد: پورتال جامع مطالعات شهری به تفکیک بخش های مختلف تشکیل شده که قابلیت بازدید برای عموم علاقمندان به مطالعات شهری وجود دارد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.