تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! البرز در آموزش مهارت ها رتبه برتر کشور را دارد طرح آموزشی و اطلاع رسانی بصیرت مجازی در البرز آغاز شد انسداد چاه‌های غیر مجاز آب البرز نیازمند تامین اعتبار است ساخت ۲ بیمارستان طالقان و کمالشهر با سرعت پیش می رود تیم دوچرخه سواری پسران نوجوان البرز به مقام قهرمانی کشور رسید بهسازی ۲۶۴ هزار مترمربع فضای آموزشی توسط جهادگران البرزی ۱۴۳ مدرسه توسط جهادگران البرزی رنگ آمیزی شد ایده پردازان مورد حمایت صندوق پژوهش البرز قرارمی گیرند جشنواره اینترنت پرسرعت زنگ‌ آخر شرکت‌ مخابرات‌ ایران آغاز شد هفته تعاون، فرصتی برای تقویت بخش تعاون در اقتصاد کشور هرآنچه باید از نتایج روز نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور بدانید معاون استاندار البرز: کرج به کارگاه عمرانی تبدیل شده است دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت در کرج

پرداخت ماهیانه ۱۸ هزار میلیارد ریال در قالب تعهدات بلند مدت به بازنشستگان و مستمری بگیران استان البرز
27 دی 1402 - 13:38
3
مدیرکل تامین اجتماعی البرز گفت: مستمری بگیران اصلی و تبعی تحت پوشش سازمان در سطح استان 366 هزار نفر هستند که از این تعداد حدود 203 هزار و 400 نفر مستمری بگیر اصلی هستند .
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل تامین البرز گفت: مستمری بگیران اصلی و تبعی تحت پوشش سازمان در سطح استان ۳۶۶ هزار نفر هستند که از این تعداد حدود ۲۰۳ هزار و ۴۰۰ نفر مستمری بگیر اصلی هستند .

داود سعدزاده با اشاره به پرداخت ۱۸ هزار میلیارد ریال ماهانه به مستمری بگیران استان افزود: پرداخت این مبالغ به حدود ۲۰۳ هزار مستمری بگیر سازمان در استان نیازمند وصول به موقع منابع مورد نیاز است که تحقق این تعهد مهم برای سازمان ، مستلزم همکاری کارفرمایان استان در پرداخت به موقع حق بیمه به مجموعه تامین اجتماعی است.
مدیرکل تامین اجتماعی البرز با اشاره به نقش تامین اجتماعی در ایجاد امنیت و عدالت اجتماعی اظهار داشت: یکی از دغدغه های مهم این سازمان، انجام تکالیف حمایتی خود در قبال کارگران و کارفرمایان تحت پوشش است و رویکرد سازمان مبتنی بر تلاش همه جانبه برای تداوم و استمرار حیات کارگاه ها و جلوگیری از ایجاد رکود در چرخه تولید می باشد.
سعدزاده تاکید کرد: رسالت تامین اجتماعی ایجاد امنیت و آرامش خاطر برای بیمه شدگان در دوران اشتغال و مستمری بگیران و بازنشستگان در دوران فراغت از کار است.
وی بیان کرد: طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی از دستاوردهای مهم این سازمان است که بر سه قشر دانشجویان، زنان خانه دار و دختران تحت پوشش تمرکز دارد، به نحوی که دانشجویان می توانند از دفترچه های درمانی پدر استفاده و مبلغ محدودی بابت حق بیمه بازنشستگی پرداخت کنند و در زمان فارغ التحصیلی از سوابق بیمه بهره مند شوند.
سعدزاده عنوان کرد: تامین اجتماعی در استان البرز با ۹ شعبه اصلی و ۷ کارگزاری رسمی خدمات مختلف بیمه ای به مخاطبین خود ارائه می کند و هم اکنون ۵۴ خدمت خود را بصورت غیرحضوری و در سامانه es.
tamin.
ir به مخاطبان خود عرضه می نماید.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.