تصویر
پرداخت ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات به طرح های گردشگری البرز از ابتدای سال
08 آبان 1401 - 11:48
2
معاون سرمایه‌گذاری و تامین‌منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز از پرداخت 12 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات در قالب تبصره 18 به طرح‌های گردشگری از ابتدای سال 1401 تاکنون خبرداد.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون سرمایه‌گذاری و تامین‌منابع اداره‌کل میراث‌، گردشگری و صنایع‌دستی البرز از پرداخت ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات در قالب تبصره ۱۸ به طرح‌های گردشگری از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون خبرداد.

سعید دوستانی افزود: در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۱، ۷ پروژه نیمه کاره گردشگری متقاضی تسهیلات در قالب تبصره ۱۸ با مبلغ ۵۰۳ میلیارد ریال به بانک معرفی شدند.
معاون سرمایه‌گذاری و تامین منابع اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز ادامه داد: همچنین از سه پروژه سرمایه گذاری گردشگری که متقاضی دریافت تسهیلات روستایی ( تسهیلات کم بهره ) در زمینه ساخت اقامتگاه سنتی، مجتمع بین راهی و یک مجتمع گردشگری، دو پروژه برای دریافت تسهیلات معرفی شدند.
تمام این موارد در ۶ ماه اول سال ۱۴۰۱ تشکیل پرونده داده اند.
وی در مورد پرونده‌های تبصره ۱۸ که در سال ۱۴۰۰ تشکیل و از بودجه سال ۱۴۰۰ پرداخت شده، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات در زمینه طرح‌های گردشگری پرداخت شده است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.