تصویر
پرستاران نمونه البرز در گرمدره تجلیل شدند
23 آذر 1400 - 15:55
8
به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار در مراسمی از پرستاران نمونه استانی البرز تجلیل به عمل آمد.
ارسال توسط :
پ
پ

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار در مراسمی از پرستاران نمونه استانی البرز تجلیل به عمل آمد.

حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضا حجازی نیا ،امام جمعه شهر در مراسم تجلیل از پرستاران ،اظهار کرد: پرستاران انسان‌های بی ادعایی هستند که به معنی واقعی کلمه خالصانه خدمت می‌کنند و تمامی تلاش خود را برای کاهش رنج بیماری نسبت به بیماران معطوف می‌دارند.
حجت الاسلام والمسلمین حجازی نیا با اشاره به مقام و جایگاه حرفه پرستاری در نظام سلامت و نقش آنان در مراقبت از بیماران مبتلا به کرونا گفت: پرستاران با زحمات خالصانه خود با تاسی از حضرت زینب (س)، در کمال ایثار و فداکاری به مبتلایان به کرونا و سایر بیماران خدمت می‌کنند لذا این روحیه عظیم خدمت، سرشار از عاطفه و خلوص نیت، شایسته تحسین و ستایش است.
مصطفی تیموری ،رئیس شورای اسلامی شهر گرمدره نیز در این مراسم به همه سخت‌کوشان این عرصه، پرستاران، کمک پرستاران، پرسنل دقیق و درستکار فوریت‌ها که بیرون از فضای بیمارستان خدمات پرستاری را به نحو احسن انجام می‌دهند، تکنسین اتاق عمل، هوشبری و همه مدافعانی که به شکل عام می‌توان به آنان لفظ پرستار اطلاق کرد تبریک گفت و اظهار داشت: به مقام والای پرستار ارج می نهیم و همواره قدردان زحمات و دستان پرمحبت آنان هستیم.
وی به عملکرد قابل قبول فعالیت مدافعان سلامت استان در اپیدمی کرونا گریزی زد و گفت: این حماسه‌آفرینی‌ها، برای پزشکان، پرستاران، پرسنل فوریت‌ها و همه کسانی که به عنوان سربازان مدافع سلامت در بیمارستان‌ها و پایگاه‌های فوریت‌ها خدمت می‌کنند ،شایان است.
حمید کریمی ،مسئول مرکز نیکوکاری اصناف البرز با بیان اینکه از دیرباز پرستاری به عنوان شغل مقدسی شناخته شده است، افزود: وجهه پرستاری به واسطه کرونا طی این ۲ سال با رشادت‌ها و حضور گرم این عزیزان سخت کوش و شب زنده‌دار در ذهن عامه مردم ثبت خواهد شد.
وی با بیان اینکه پرستاران صادقانه در سخت‌ترین روزهای اپیدمی کرونا حافظ سلامت مردم شدند، افزود: ایثار و از خود گذشتگی کادر درمان و پرستاران در مبارزه با کووید ۱۹ بر کسی پوشیده نیست و قطعاً این دستاوردها و مجاهدت‌های کادر درمان به عنوان برگ زرینی در تاریخ ثبت می‌شود.
در پایان این مراسم از پرستاران نمونه استانی با اهدا لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.