تصویر
پرسنل آتش نشان وغسال در طرح بازنشستگی و بازخریدی تکریم ویژه شدند
07 فروردین 1402 - 11:03
1
دبیر شورای اسلامی شهر کرج گفت: در اجرای مصوبه شورای اسلامی شهر کرج درخصوص بازنشستگی و بازخریدی کارکنان مدیریت شهری ، پرسنل آتش نشان و غسال تکریم ویژه شدند.
ارسال توسط :
پ
پ

دبیر شورای اسلامی شهر گفت: در اجرای مصوبه شورای اسلامی درخصوص بازنشستگی و بازخریدی کارکنان مدیریت شهری ، پرسنل آتش نشان و غسال تکریم ویژه شدند.

در خصوص بازخریدی و بازنشستگی کارکنان شهرداری به خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی اظهارداشت: در راستای چابک سازی بدنه مدیریت شهری طرح بازخریدی و بازنشستگی پیش از موعد کارکنان به تصویب شورای اسلامی شهر رسید که با توجه به زحمات پرسنل خدوم شهرداری در حوزه های عملیاتی سازمان آتش نشانی و آرامستانها مقرر شد تا نیروهای آتش نشان و غسال در زمان اجرای طرح به ازای هر سال خدمت معادل ۲ ماه سنوات دریافت نمایند که این مصوبه در راستای توجه بیشتر و قدردانی از زحمات پرسنل عملیاتی و خانواده های آنان بوده است.

دبیر شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به نقش منابع انسانی بیان کرد: نیروی انسانی مهم‌ترین و ارزشمند‌ترین سرمایه در سازمان است و توسعه و تحول مجموعه با نیروی انسانی کارآمد و توانمند محقق می شود بنابراین راهبری کارکنان از اهمیت بالایی برخوردار است که همواره شورای اسلامی شهر بر شناسایی نیروهای متعهد و متخصص و بکارگیری آنان در مشاغل تاکید داشته است.

وی در پایان اذعان داشت: در این دوره شورای اسلامی شهر کرج به منابع انسانی توجه ویژه شده و همواره در راستای ایجاد آرامش و آسایش کارکنان به ویژه در حوزه های عملیاتی تلاش می شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.