تصویر
پرسنل و مددجویان بهزیستی البرز با آرمانهای شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند
25 تیر 1402 - 10:35
2
به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی مدیرکل بهزیستی البرز به اتفاق جمعی از مسئولین و همکاران و مددجویان تحت پوشش در مراسم معنوی عطر افشانی و گلباران و غبارروبی مزار پاک شهدای گرانقدر حضور یافتند.
ارسال توسط :
پ
پ


به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی مدیرکل بهزیستی البرز به اتفاق جمعی از مسئولین و همکاران و مددجویان تحت پوشش در مراسم معنوی عطر افشانی و گلباران و غبارروبی مزار پاک شهدای گرانقدر حضور یافتند.

طی مراسمی باشکوه اولین روز بهزیستی را طی مراسمی با یاد و نام شهدا آغاز کردند و ضمن بزرگداشت یاد و خاطره دلاورمردی ها، رشادت ها و جانفشانی های شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس با آرمان های شهداء و امام شهداء تجدید پیمان کردند.
دراین مراسم که حجت الاسلام والمسلمین کولیوند دبیرستاد امربه معروف و نهی از منکر استان ، سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان و نمایندگان سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز حضور داشتند وجیهه محمدی فلاح مدیرکل بهزیستی البرز با تبریک فرارسیدن هفته بهزیستی اذعان کرد هفته بهزیستی فرصت مناسبی است تا با آرمانهای انقلاب اسلامی ،امام خمینی (ره)وشهدای عزیز تجدید میثاق کنیم و اعلام کنیم که تمامی دستاوردهای ما در حوزه بهزیستی به برکت خون های پاک شهدا است و ما باید پاسدار خون آنها بوده واز آرمانهای والای آنها صیانت کنیم.
از برنامه های معنوی اجرا شده در گلزار شهدای چهارصد دستگاه میتوان به اجرای سرود و پیرامید فرزندان بهزیستی ، مداحی ، سخنرانی حاج آقا کولیوند دبیرستاد امربه معروف، تجلیل از خانواده شهدا شاغل در بهزیستی و غبارروبی و گل افشانی مزار شهدا اشاره کرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.