تصویر
پرواز امداد هوایی برای نجات فرد مصدوم در ارتفاعات البرز
27 خرداد 1402 - 13:47
1
رییس مرکز مدیریت فوریت های پزشکی استان البرز اعلام کرد: یک فرد ۵۵ ساله که در ارتفاعات برغان استان البرز دچار مصدومیت شدید شده بود با امداد هوایی به یکی از بیمارستان های کرج انتقال یافت.
ارسال توسط :
پ
پ


رییس مرکز مدیریت فوریت های پزشکی استان البرز اعلام کرد: یک فرد ۵۵ ساله که در ارتفاعات برغان استان البرز دچار مصدومیت شدید شده بود با امداد هوایی به یکی از بیمارستان های انتقال یافت.

دکتر احمد مهدوی گفت: این فرد عصر دیروز حین کوهنوردی در ارتفاعات ورکش برغان استان البرز بر اثر سقوط به دره دچار مصدومیت شدید از ناحیه قفسه سینه و دیگر اعضای بدن شده بود که با تلاش امدادگران هلال احمر صبح امروز پیدا شد و برای انتقال وی به بیمارستان تقاضای امداد هوایی شد.
وی افزود: پس از تقاضای کمک برای امداد هوایی ، بلافاصله بالگرد اورژانس استان البرز به پرواز درآمد و این فرد حادثه دیده را به بیمارستان انتقال داد.
طی ۲ روز گذشته یک مادر باردار و ۲ کودک حادثه دیده توسط امداد هوایی اورژانس استان البرز به بیمارستان های کرج انتقال یافتند.

ماهانه بیش از ۲۰ مورد امداد هوایی در نقاط صعب العبور و دور دست استان البرز از جمله شهرستان های طالقان و اشتهارد وجاده کرج – چالوس برای نجات بیماران ومصدومان حوادث مختلف انجام می شود.
امداد هوایی از سال ۹۵ در استان البرز به کار گرفته شده است.
منبع ایرنا برچسب ها: رییس مرکز مدیریت فوریت های پزشکی استان البرز اعلام کرد: یک فرد ۵۵ ساله که در ارتفاعات برغان استان البرز دچار مصدومیت شدید شده بود با امداد هوایی به یکی از بیمارستان های کرج انتقال یافت.
رییس مرکز مدیریت فوریت های پزشکی استان البرز اعلام کرد: یک فرد

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.