تصویر
پروانه‌های مساکن نهضت ملی مسکن و صدور پایان کار مساکن مهر باید در اولویت قرار گیرد
24 بهمن 1401 - 8:37
3
جلسه قرارگاه جهادی تأمین مسکن شهرستان ساوجبلاغ به ریاست دکتر محمدرضا البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ و باحضور رؤسای ادارات و دستگاه های عضو کارگروه در سالن شهید مطهری فرمانداری برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

جلسه قرارگاه جهادی تأمین مسکن شهرستان ساوجبلاغ به ریاست دکتر محمدرضا البرزی و باحضور رؤسای ادارات و دستگاه های عضو کارگروه در سالن شهید مطهری فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهستان ساوجبلاغ در جلسه قرارگاه جهادی تأمین مسکن از مدیران شرکت عمران خواست فعالانه در این جلسات حضور یافته و مصوبات را پیگیری کنند تا در تحقق اهداف و سیاست‌های دولت در شهرستان خللی ایجاد نشود.
وی افزود: از معاون وزیر راه و شهرسازی می‌خواهیم تا تدبیری اتخاذ کند که از ظرفیت های دولتی در شهر جدید مهستان بامدیریتی مناسب و مدبّرانه استفاده کنیم، تا بتوانیم خدمات خوبی را به مردم ارائه دهیم.
دکتر البرزی تصریح کرد: تأکید می کنم که همه اعضای کارگروه خصوصاً شهرداران و بخشداران سیاست ها را با جدیت دنبال کنند تا بتوانیم مردم را به آینده امیدوار کنیم.
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با تأکید بر پایان دادن پرونده مسکن مهر در شهر جدید مهستان بیان داشت: در شهر مهستان دو کار اساسیِ صدور سریع و بدون معطلی پروانه‌های مساکن نهضت ملی مسکن و صدور پایان کار مساکن مهر با فراهم نمودن مقدمات آن از سوی شرکت عمران، باید در اولویت قرار گیرد.
دکتر البرزی در خصوص آماده سازی زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن گفت: بایستی آماده سازی زمین برای ۳۴ هزار واحد پیش بینی شده در شهرستان ساوجبلاغ در یک فاز عملیاتی شود و دستگاه های خدمات رسان، خدمات خود را سریعتر بارگذاری نموده و نقشه ها را تهیه نمایند.
وی در پایان با تأکید بر نصب انشعابات در شهر جدید مهستان تصریح داشت: مساکنی که ساکن دارند، نباید تحت هیچ شرایطی بدون انشعابات، مخصوصاً بدون گاز بمانند و باید سریع‌تر موانع پیش رو برداشته شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.