تصویر
پرونده  یک هزار و ۸۸۷ نانوایی متخلف البرز به تعزیرات حکومتی ارجاع شد
17 فروردین 1402 - 8:38
2
مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز اعلام کرد: پرونده یک هزارو ۸۸۷ نانوایی متخلف طی سال گذشته در این استان برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز اعلام کرد: پرونده یک هزارو ۸۸۷ نانوایی متخلف طی سال گذشته در این استان برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

حجت هراتی اظهار کرد : این واحدهای متخلف در بازدید روسای شعب سیار تعزیرات حکومتی ، بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت ، جهاد و اتاق اصناف استان شناسایی شدند.

وی اضافه کرد: بیشترین تخلفات شامل کم فروشی، گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه و عدم درج قیمت و عدم رعایت مقررات نظام صنفی در خصوص عدم رعایت ساعات مصوب پخت بوده است.

وی خاطرنشان کرد : اکنون طرح ویژه نظارت بر نانوایی ها تشدید شده و بازرسان بر رعایت بهداشت فردی و محیط ، کیفیت ، وزن و رعایت نرخ های مصوب نظارت دارند.

هراتی گفت: با توجه تخلفات زیاد در سطح نانوایان و نارضایتی مردم از برخی واحد صنفی نانوایی به دلیل کاهش ساعات پخت و تعطیلی های خودسرانه و کم فروشی طرح تشدید نظارت بر این بخش به صورت ویژه اجرا شده است.
اکنون بیش از سه هزار نانوایی دراستان البرز فعالیت می کنند.
منبع ایرنا برچسب ها: مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز اعلام کرد: پرونده یک هزارو ۸۸۷ نانوایی متخلف طی سال گذشته در این استان برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز اعلام کرد: پرونده یک هزارو ۸۸۷ نانوایی متخلف طی سال گذشته در این استان برای رسیدگ

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.