تصویر
پرونده ۱۰۷ واحد صنفی متخلف البرز به تعزیرات حکومتی ارجاع شد
20 آبان 1402 - 11:42
0
رییس اتاق اصناف مرکز البرز گفت که در اجرای ویژه نظارت بر بازار، پرونده ۱۰۷ واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی این استان ارجاع شد.
ارسال توسط :
پ
پ

رییس اتاق اصناف مرکز البرز گفت که در اجرای ویژه نظارت بر بازار، پرونده ۱۰۷ واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی این استان ارجاع شد.

" محمد دادخواه" اظهار کرد: طرح ویژه نظارت بر بازار ، درج قیمت و ارائه صدور فاکتور به دستور دادستان استان البرز از هفته گذشته به صورت ویژه در استان البرز اجرا شده است.

وی اضافه کرد: طی این مدت از ۴۵۰ واحد صنفی توسط تیم های نظارتی بازدید شده که تعداد ۱۰۷ واحد متخلف شناخته شدند.
دادخواه افزود: طرح ویژه نظارت بر بازار با مشارکت اتاق اصناف ، تعزیرات حکومتی و اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان انجام می شود .
رییس اتاق اصناف مرکز البرز در بخش دیگری ازسخنان خود بیان کرد: در اجرای طرح شناسایی و ساماندهی واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب در این استان در ماه جاری بیش از چهار هزار و ۵۰۰ واحد متخلف شناسایی شدند.
وی گفت: طی مدت اجرای طرح بیش از ۹ هزار واحد صنفی مختلف با حضور بازرسان اتاق اصناف و کارشناسان اتحادیه های مختلف بازدید شده است.
دادخواه افزود: طرح شناسایی و ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب با استفاده از ظرفیت نیروهای آموزش دیده و کارشناسان و بازرسان اتحادیه های صنفی و واحد بازرسی و نظارت اصناف استان البرز و بر اساس برنامه زمان بندی اجرا شده است.
وی تاکید کرد: پیروی و احترام به قانون نظام صنفی برای تمام فعالان صنفی ضرورتی انکارناپذیر است، بنابراین فعالیت صنفی خارج از قوانین به هیچ عنوان پذیرفته نیست و وجهه قانونی ندارد.
اکنون بیش از ۱۲۰ هزار واحد صنفی و خدماتی در استان البرز فعالیت می کنند که بخشی از این واحدها فاقد پروانه کسب هستند.
منبع ایرنا برچسب ها: رییس اتاق اصناف مرکز البرز گفت که در اجرای ویژه نظارت بر بازار، پرونده ۱۰۷ واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی این استان ارجاع شد.
رییس اتاق اصناف مرکز البرز گفت که در اجرای ویژه نظارت بر بازار، پرونده ۱۰۷ واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی این استان

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.