تصویر
پروژه‌ای که دغدغه تأمین گاز البرز را تا ۵۰ سال آینده رفع می‌کند
30 تیر 1403 - 9:43
شناسه : 1276933
1

سرپرست شرکت گاز البرز با اشاره به آخرین وضعیت پروژه انتقال گاز از خط لوله بویین زهرا به کرج اظهار کرد: با بهره برداری از این پروژه دغدغه تامین گاز البرز طی ۵۰ سال آینده مرتفع می‌شود. به گزارش خبرآنلاین البرز؛ کامران ایمانی فولادی در گفت‌وگوادامه داد: عملیات لوله گذاری پروژه خط انتقال ۳۶ اینچ […]

سرپرست شرکت گاز البرز با اشاره به آخرین وضعیت پروژه انتقال گاز از خط لوله بویین زهرا به اظهار کرد: با بهره برداری از این پروژه دغدغه تامین گاز البرز طی ۵۰ سال آینده مرتفع می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین البرز؛ کامران ایمانی فولادی در گفت‌وگوادامه داد: عملیات لوله گذاری پروژه خط انتقال ۳۶ اینچ به طول ۶۰ کیلومتر (۴۲ کیلومتر در فاز نخست و ۱۸ کیلومتر در فاز دو) اجرا و تست هیدرو استاتیک آن انجام شده است.

وی با اشاره به اعتبار تخصیص یافته برای این پروژه گفت: تاکنون بیش از ۷۷۳ میلیارد ریال برای اجرای فاز نخست و بیش از ۴۱۲ میلیارد ریال برای اجرای فاز دوم هزینه شده است.

این مسئول اضافه کرد: کارهای باقی مانده پروژه شامل اجرای کارهای مکانیکال ایستگاه‌ها کارهای سیویل و برقی ایستگاه‌ها و کارهای حفاظت از زنگ پیمان سپاری شده و در حال انجام است.

سرپرست شرکت گاز البرز در پاسخ به زمان بهره برداری از این پروژه گفت: پیش بینی می‌شود تا پایان سال جاری پروژه به بهره برداری برسد.

۴۶

خبر آنلاین

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.