تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

تبریک امام جمعه شهرستان چهارباغ به مناسبت هفته دفاع مقدس کرج میزبان بزرگ ترین جشن هفته وحدت هماهنگی کامل برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج انجام شد از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز برگشت ۴۰ میلیارد تومان از اعتبارات ورزش و جوانان البرز، غیر واقع و نادرست است /۹۰ درصد اعتبارات جذب شد پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی کارگاه تخصصی تربیت کنشگر سواد رسانه در استان البرز برگزار شد کنگره شهدای اصناف و بازاریان در البرز برگزارشد رضایت مندی مردم در اولویت برنامه های صنعت برق کشور است ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان با مدیرمخابرات منطقه البرز در بستر سامد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت ضمانت ۲۵ هزار میلیارد ریالی سرمایه گذاری یک شرکت دانش بنیان در البرز راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع تامین ۲۰ میلیون مترمکعب آب سالم برای صنایع البرز پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد

پروژه «احداث بازارچه‌های محلی» بررسی شد
19 آذر 1401 - 10:48
3
رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی از برگزاری جلسه‌ای به منظور بررسی پروژه «احداث بازارچه‌های محلی» خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی از برگزاری جلسه‌ای به منظور بررسی پروژه «احداث بازارچه‌های محلی» خبر داد.

رامین بیرجانی اظهار داشت: در این جلسه که با حضور مدیران ارشد سازمان ساماندهی و مشاغل شهری و فرآورده‌های و کارشناسان دو مجموعه برگزار شد، اظهار داشت: موضوعات اساسی که مبنای تصمیم‌گیری صحیح و منطقی (از جمله محل اجرا، مشخصات پروژه و.
.
.
) مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
وی افزود: طی مدت اخیر با تعامل با مناطق، سازمان‌ها و معاونت‌های شهرداری و پیگیری‌های صورت پذیرفته فرصت‌های سرمایه‌گذاری متعددی شناسایی شد که پس از بررسی فنی و اولیه به صورت رسمی به فراخوان گذاشته خواهد شد.
این مسئول اضافه کرد: سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی طی مدت اخیر جهت آسیب‌شناسی پروژه‌های جاری و رفع مشکلاتی که منجر به کند شدن یا توقف پروژه شده است، اقدام کرده و با بازدیدهای می‌دانی و جلسات مکرر درسطوح مدیران عالی و میانی استانی و شهری و به صورت کارشناسی پیگیر بوده است.
رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی اظهار داشت: سعی ما بر این است بتوانیم با اصلاح فرآیندهای موجود مانع از ایجاد چالش جدی در پروژه‌های آتی شویم.
وی تأکید کرد: بخشی از مشکلات و موانع حوزه سرمایه‌گذاری اغلب با کلانشهرهای کشور مشترک است که می‌بایست به صورت کلان و از طریق اصلاح ساختار، قوانین و دستورالعمل‌های فرادست و همچنین تأمین منابع مرتفع شود که در این راستا نیز این سازمان آئین نامه پیشنهادی خود را به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ارائه کرده است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.