تصویر
پروژه های آموزش و پرورش همزمان با هفته دولت در طالقان  افتتاح و به بهره برداری می رسد
05 شهریور 1402 - 8:43
1
از پروژه های قابل افتتاح آموزش و پرورش شهرستان طالقان مهندس علی مهدوی نماینده عالی دولت در شهرستان به همراه مهندس حجرگشت مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز از اقدامات صورت گرفته در راستای برگزاری آئین افتتاح پروژه ها در هفته دولت بازدید به عمل آمد.
ارسال توسط :
پ
پ

از پروژه های قابل افتتاح آموزش و پرورش مهندس علی مهدوی نماینده عالی دولت در شهرستان به همراه مهندس حجرگشت مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز از اقدامات صورت گرفته در راستای برگزاری آئین افتتاح پروژه ها در هفته دولت بازدید به عمل آمد.

لازم به ذکر است از پروژه های مذکور می توان به زمین چمن مصنوعی، کتابخانه عمومی، نوسازی مدارس روستایی و چندین پروژه دیگر که در هفته دولت با حضور دکتر عبداللهی استاندار محترم البرز افتتاح خواهد، نام برد.
شایان ذکر است هاتفی معاون فرمانداری، باستانی بخشدار مرکزی و عظیمی مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان نیز در این بازدید حضور داشتند.

شایان ذکر است ۹۷ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳۴۰ میلیارد تومان در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.