تصویر
پروژه های عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز به ارزش ۲۰۷میلیارد ریال افتتاح شد
21 تیر 1402 - 13:49
1
در سفر یکروزه دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به استان البرز ۱۱ پروژه عمرانی به ارزش تقریبی ۲۰۷میلیارد ریال به بهره برداری رسید دکتر حسین کلانتری خلیل آباد دبیر هیات امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج با اعلام این خبر افزود: در سفر یکروزه مقام عالی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی به استان البرز، سالن ورزشی چندمنظوره شهید سیدجلیل حسینی، زمین فوتبال (چمن مصنوعی) شهید محمد اینانلو و دفتر کنسولی و دانشکده بین الملل در سایت اصلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و فاز اول مجتمع آزمایشگاهی در ساختمان واقع در خیابان پیروزی، بیمارستان تخصصی دامپزشکی در مهرشهر و 4 مدرسه در کرج و شهرستان های استان به بهره برداری رسید.
ارسال توسط :
پ
پ


در سفر یکروزه دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به استان البرز ۱۱ پروژه عمرانی به ارزش تقریبی ۲۰۷میلیارد ریال به بهره برداری رسید
دکتر حسین کلانتری خلیل آباد دبیر هیات امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد با اعلام این خبر افزود: در سفر یکروزه مقام عالی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی به استان البرز، سالن چندمنظوره شهید سیدجلیل حسینی، زمین فوتبال (چمن مصنوعی) شهید محمد اینانلو و دفتر کنسولی و دانشکده بین الملل در سایت اصلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و فاز اول مجتمع آزمایشگاهی در ساختمان واقع در خیابان پیروزی، بیمارستان تخصصی دامپزشکی در مهرشهر و ۴ مدرسه در کرج و شهرستان های استان به بهره برداری رسید.
وی گفت: سالن ورزشی چندمنظوره شهید سیدجلیل حسینی (شطرنج، ژیمناستیک و کشتی) با مساحت حدود ۸۰۰ مترمربع ، همچنین زمین فوتبال (چمن مصنوعی) شهید محمد اینانلو ( ۹۰۰ مترمربع زمین چمن مصنوعی و ۱۱۰۰ مترمربع زمین بسکتبال و اسکیت)، مجتمع آزمایشگاهی در فاز اول (۹۷۳ مترمربع) در سایت اصلی دانشگاه به بهر برداری رسید.

وی اضافه کرد: این اقدام در راستای تقویت فضاهای و ورزشی دانشگاه بوده و جهت ایجاد پارک بانوان ، ساخت سایر فضاهای فرهنگی و ورزشی برنامه ریزی لازم شده است.

دکتر کلانتری اظهار داشت: افتتاح مدرسه پیش دبستانی و ابتدایی دخترانه سما ۴ در مهرشهر (دارای ۱۳ کلاس هوشمند) به صورت حضوری ، همچنین افتتاح مدرسه پیش دبستانی و ابتدایی دخترانه سما ۵ در ، مدرسه پیش دبستانی و ابتدایی دخترانه سما ۶ در ، مهدکودک در کرج و پیش دبستانی و ابتدایی دخترانه سما ۳ در هشتگرد به صورت مجازی از دیگر پروژه های افتتاح شده این سفر بوده است.
وی در پایان از مساعدت خیرین در راه اندازی این پروژه ها قدردانی نمود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.