تصویر
پروژه های هوشمندسازی شهر نظرآباد به بهره برداری رسید
04 شهریور 1402 - 9:53
0
در آیین بهره برداری از سامانه جامع پایش تصویری و همچنین سامانه جامع شهرسازی که با حضور نماینده عالی دولت در استان البرز،نماینده مجلس شورای اسلامی، معاونین عمرانی و اقتصادی استاندار ، فرماندار و مدیران استانی و شهری انجام گرفت دکتر عبدالهی استاندار البرز اظهارداشت: ۴۶ پروژه همزمان با اولین روز از هفته دولت در شهرستان نظرآباد افتتاح شد .
ارسال توسط :
پ
پ

در آیین بهره برداری از سامانه جامع پایش تصویری و همچنین سامانه جامع شهرسازی که با حضور نماینده عالی دولت در استان البرز،نماینده مجلس شورای اسلامی، معاونین عمرانی و استاندار ، فرماندار و مدیران استانی و شهری انجام گرفت دکتر عبدالهی استاندار البرز اظهارداشت: ۴۶ پروژه همزمان با اولین روز از هفته دولت در شهرستان افتتاح شد .

وی با از نظرآباد اذعان کرد: علاوه بر توسعه کاربردی در شهرها باید به فناوری اطلاعات توجه ویژه کرد تا زمینه رضایت مندی مردم به جهت تسریع درخواست های مردم فراهم شود.
در ادامه شهردار نظرآباد در حضور استاندار البرز در حاشیه افتتاح مرکز پایش تصویری بیان کرد: شهر هوشمند راهی برای بهبود زندگی شهروندان و دستیابی به یک مدل پیشرفته شهری است که در آن علاوه بر رسیدگی به چالش های اقتصادی ، و زیست محیطی عملکرد خدمات شهری بهبود می بخشد.
وی با بیان اینکه جامعه کنونی به قرائت جدیدی از مدیریت شهری نیاز دارد که با تحولات دبجیتال همگام باشد،افزود: در شهر هوشمند پایدار با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات کیفیت زندگی شهروندان ارتقا می یابد .
صفری در پایان یادآور شد: یک شهر پایدار هوشمند باید در همه ابعاد مختلف توسعه یابد و امیدواریم بتوانیم گام های بعدی هوشمند سازی را در شهر پیاده کنیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.