تصویر
پروژه کنار گذر شمالی کرج از رکود خارج شد
18 اسفند 1401 - 9:46
2
مدیر عامل شرکت احداث کنارگذر شمالی کرج گفت: با تلاشهای انجام شده توسط شرکت احداث و با حمایتهای مدیریت شهری و کشوری، این پروژه از رکود خارج ‌شده است.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیر عامل شرکت احداث کنارگذر شمالی گفت: با تلاشهای انجام شده توسط شرکت احداث و با حمایتهای مدیریت شهری و کشوری، این پروژه از رکود خارج ‌شده است.

ابوالفضل رحمانی روز سه شنبه در بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز از پروژه کنارگذر شمالی کرج افزود: در حال حاضر تقاطع انتهای آزادراه همت در مرحله انتخاب پیمانکار است و در پل بزرگ B1 قالبهای عرشه بزودی به کارگاه حمل خواهد شد .
وی بیان کرد: همچنین به منظور بهره مندی شهروندان کرج از مواهب پروژه ، تلاش می شود بخشی از مسیر برای بهره برداری شهروندان ظرف ماههای آینده آماده و تحویل شود .

پیشرفت قابل توجه پروژه های البرز در دولت سیزدهم
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز با اشاره به پیشرفت قابل توجه پروژها در دولت سیزدهم گفت: بر اساس بررسی ها پیشرفت های خوبی در روند اجرایی پروژه های دانش بنیان پارک علم وفناوری، بیمارستانهای نیمه کاره از جمله بیمارستان سیدالشهدا کرج ، تصفیه خانه آب و فاضلاب شهرک صنعتی اشتهارد و بیمارستان شاهد بودیم.
احمد افضلی اظهار کرد: در بحث قطار شهری نیز تا سه ماه آینده ایستگاه رجایی شهر راه اندازی شده و درصدد هستیم یکساله به میدان شهید سلطانی و خط پنج مترو متصل شویم.
وی گفت: پنج بیمارستان در قالب پروژه های اجرایی داریم که تا هفته دولت یا دهه فجر سال آینده بهره برداری می رسد.
افضلی افزود: همچنین تعداد قابل توجهی مدرسه مهر سال آینده تحویل می شود.
قطار شهری کرج اکنون روزهای سه شنبه و یکشنبه از ساعت ۱۱ تا ۱۳ سرویس دهی آزمایشی با یک قطار دارد .
قرار است ۱۰ رام قطار که هفت رام آن مدت دار است تحویل قطار شهری کرج شود.
بزرگراه شمالی کرج به طول ۱۷.
۵ کیلومتر عملیات اجرایی آن از تیرماه سال ۹۵ آغاز شده و اکنون حدود ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
این بزرگراه ، آزاد راه شهید همت در شرق کرج را به آزاد راه کرج – قزوین در غرب کرج متصل می کند و موجب روان سازی ترافیک در آزاد راه های استان البرز می شود.
منبع ایرنا برچسب ها: مدیر عامل شرکت احداث کنارگذر شمالی کرج گفت: با تلاشهای انجام شده توسط شرکت احداث و با حمایتهای مدیریت شهری و کشوری، این پروژه از رکود خارج ‌شده است.
مدیر عامل شرکت احداث کنارگذر شمالی کرج گفت: با تلاشهای انجام شده توسط شرکت احداث و با حمایتهای مدیر

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.