تصویر
پشتیبانی از ولی فقیه مهم ترین پیام شهداست
21 مهر 1401 - 14:53
2
فرمانده انتظامی شهرستان کرج در دیدار خانواده شهید والامقام "روح الله علی شیری " گفت: پشتیبانی از ولی فقیه از مهم ترین پيام هاي نوراني شهدا به امت مسلمان است.
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی شهرستان در دیدار خانواده شهید والامقام "روح الله علی شیری " گفت: پشتیبانی از ولی فقیه از مهم ترین پیام های نورانی شهدا به امت مسلمان است.

به منظور تجدید میثاق با آرمان های انقلاب، شهداء و امام شهداء، سرهنگ "علی قاسم پور" به همراه جمعی از مسئولان انتظامی کرج، با خانواده شهید والامقام "روح الله علی شیری "دیدار کرد .

فرمانده انتظامی شهرستان کرج در این دیدار گفت: واژه های گذشت و فداکاری به معنای واقعی کلمه را باید در نهاد مقدس شهیدان جان برکف اسلام و انقلاب جستجو کرد، چرا که این افلاکیان خاکی با دل بریدن از همه لذت های دنیا پادر راه و هدفی مقدس نهاده و پرچم اسلام را همواره در جهان برافراشته نگاه داشتند.
سرهنگ قاسم پور با اشاره به پیام های نورانی شهدا به امت مسلمان گفت: شجاعت، ایثار، تعهد به آرمان های امام خمینی (ره)، بصیرت دینی و تبعیت و پشتیبانی از ولایت فقیه از مهمترین پیام های نورانی شهدا به امت مسلمان است.
این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه دوری از آرمان ها و راه شهدا باعث لغزش و انحراف می شود؛ اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدا، توفیقی الهی و پشتوانه معنوی پلیس در توسعه آرامش اجتماعی، مبارزه با ناامنی ها و خدمات رسانی شایسته به مردم است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.