پشیمانی دختر کرجی از قتل پدرش

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: مرد ۵۷ ساله کرجی توسط دخترش به قتل رسید، قاتل پس از ارتکاب به جرم اعتراف و ابراز پشیمانی کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، حکمت‌الله شجاعی ظهر امروز _شنبه بیست و یکم مهر_ در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: در پی اعلام یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از مناطق شهرستان کرج اکیپی از مأموران پلیس آگاهی استان به محل وقوع جرم اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی مأموران مشخص شد مقتول که مردی ۵۷ ساله است با ضربه چاقو به قفسه سینه از سوی به دخترش به قتل رسیده است و با توجه به حساسیت موضوع، تلاش جهت شناسایی قاتل در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز خاطرنشان کرد: پس از انجام اقدامات خاص پلیسی و تحقیقات صورت گرفته همسر مقتول گفت که همسرم همیشه با من و دخترم جر و بحث می‌کرد و در یکی از همین جر و بحث‌ها زمانی که به سمت دخترم که در داخل آشپزخانه بود رفت، او با عصبانیت ضربه‌ای را با چاقو به همسرم زد.

شجاعی با بیان اینکه قاتل پس از قتل از محل متواری شده است، گفت: با انجام تحقیقات پلیسی و اخذ دستور قضائی قاتل دستگیر و در اعترافات خود گفت: اصلاً قصد کشتن پدرم را نداشتم اما از روی عصبانیت ضربه‌ای با چاقو به او زدم و الان به شدت پشیمان هستم.

وی با اشاره به اینکه مهارت کنترل خشم در بسیاری موارد منجر به پیشگیری از بروز حوادث تلخ می‌شود، گفت: قاتل با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

منبع: ایمنا – البرز

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر