تصویر
پلاک های مزین به نام ۹۳ شهید فرهنگی در البرز رونمایی می شود
15 اسفند 1401 - 13:14
شناسه : 472893
4
رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان البرز گفت: به مناسبت روز درختکاری، پلاک های مزین به نام ۹۳ شهید فرهنگی استان با کاشت نهال در اردوگاه شهید بهشتی کردان شهرستان ساوجبلاغ رونمایی می شود.

رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان البرز گفت: به مناسبت روز درختکاری، پلاک های مزین به نام ۹۳ شهید استان با کاشت نهال در اردوگاه شهید بهشتی کردان شهرستان ساوجبلاغ رونمایی می شود.

محمد رضا سعیدی مقدم " دراین گفت و گو اظهار کرد: روز پنجشنبه ۱۸ اسفند ماه جاری، میزبان نهال هایی مزین به پلاک شهدا ی فرهنگی در اردوگاه شهید بهشتی کردان با حضور خانواده معظم شهدا، مسئولان و فرهنگیان هستیم.
وی بیان کرد: این اقدام فرهنگی – ترویجی با هدف زنده نگهداشتن نام و یاد شهدا و تاکید بر حفاظت و حراست از محیط زیست و منابع طبیعی بر اساس آموزه های دین مبین اسلام و ارزش های والای دفاع مقدس در دستور کاری قرار گرفت.
وی ادامه داد: فرهنگیان و دانش آموزان مدارس البرز در هفته منابع طبیعی با کاشت نهال گامی موثر در راستای حفاظت از محیط زیست بر می دارند.
سعیدی مقدم یاد آورشد: ایجاد فرهنگ کاشت نهال و نگهداری از درختان تاثیر بسزایی در زیباسازی شهری و ایجاد فضای سبز و جلوگیری از فرسایش خاک دارد.
رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش البرز افزود: روز درختکاری و هفته منابع طبیعی فرصتی است تا ضمن دوستی با طبیعت، این سنت را به نسل های بعد با بهره گیری از فرهنگ ایثار و شهادت آموزش دهیم.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.